ترافیک در محور رودبار سنگین است

رئیس پلیس‌راه گیلان گفت: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور ورودی رودبار هستیم و با توجه به شرایط آب‌وهوایی مناسب استان رانندگان با استراحت کافی و با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری امروز _سه شنبه سیزدهم شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان ترددهای ثبت شده از ابتدای طرح ترافیکی ایام بیست‌وهشتم صفر در سه محور ورودی گیلان، نسبت به سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پلیس‌راه گیلان با توجه به تعطیلات پیش‌رو در قالب ۶۸ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و به روان‌سازی ترافیک و امنیت مسافران مشغول به انجام وظیفه هستند.

رئیس پلیس‌راه گیلان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور ورودی رودبار هستیم و با توجه به شرایط آب‌وهوایی مناسب استان رانندگان با استراحت کافی و با احتیاط رانندگی کنند.

صفاری با بیان اینکه بیش از ۵۶ درصد حوادث رانندگی در جاده‌های استان تاکنون در اثر خروج خودرو از جاده و واژگونی آن بوده است، تصریح کرد: این واژگونی‌ها یا نتیجه توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز یا بی‌توجهی به جلو و برخورد با شیء ثابت و یا خستگی و خواب‌آلودگی رخ داده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۶۸ دوربین ثبت تخلفات فعال در جاده‌های استان گفت: با استفاده از این دوربین‌ها رفتارهای پرخطر رانندگان، استفاده از تلفن همراه و کمربند ایمنی و مخدوش کردن پلاک توسط رانندگان در طول شبانه‌روز از چشم پلیس پوشیده نخواهد ماند.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچک‌ترین بی‌احتیاطی‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی ضروری است و در هنگام وقوع تصادفات میزان صدمات وارده به سر و تنه و اعضای بدن را حدود ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

کد خبر 786823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.