افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹۲ میلیارد تومان پروژه در شهرستان چرام

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۳۱ پروژه شامل ۲۵ پروژه افتتاحی و شش پروژه کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان در شهرستان چرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان چرام اظهار کرد: در شهرستان چرام ۳۱ پروژه داریم که ۲۵ پروژه افتتاحی و شش پروژه آن کلنگ‌زنی است که در مجموع اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی سرفاریاب و «جوبخانه» روکش آسفالت و بهسازی شد، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امروز خوشحال هستیم در راستای حل بخشی از مطالبات مردم و مشکلات شهری و روستایی شهرستان چرام، پروژه‌هایی از جمله آسفالت معابر شهر چرام، بهسازی و آسفالت معابر روستایی این شهرستان، روستای «القچین‌علیا» و مسیر ارتباطی گلزار شهداری روستای «دره لیر» افتتاح شد.

وی از رتبه نخست استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب قیر به نسبت جمعیت خبر داد و تصریح کرد: نسبت به سنوات گذشته جذب قیر در استان افزایش چند برابری داشته و برای رفع مشکلات جاده‌ای و ارتباطی مردم تلاش‌ها را افزایش خواهیم داد.

کد خبر 786811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.