وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش مشخص می‌شود؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع باید یک سیستم نظارتی برای این گروه از همکاران مدنظر قرار دهد و برای افرادی که سابقه خرید خدمات داشته، اما بنا به دلایل موجه نتوانستند مدتی حضور داشته باشند، سریع چاره‌اندیشی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کاظمی در سی و سومین جلسه اتاق وضعیت نیروی انسانی، با تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌های ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: نیاز است جلسات اتاق وضعیت نیروی انسانی به طور منظم تشکیل شود تا در ایام مانده به مهر و بازگشایی مدارس، جدی‌تر گام برداریم.

وی با اشاره به نیروهای خرید خدمات افزود: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع باید یک سیستم نظارتی برای این گروه از همکاران مدنظر قرار دهد و برای افرادی که سابقه خرید خدمات داشته، اما بنا به دلایل موجه نتوانستند مدتی حضور داشته باشند، سریع چاره‌اندیشی شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت رسیدگی سریع به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان گفت: اگر در رسیدگی به اعتراضات مانده به رتبه بندی مواردی بود که هنوز بررسی نشده است، سریع رسیدگی و حکم صادر شود.

کاظمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی جدی و منظم برای اجرای احکام برنامه هفتم توسعه انجام بگیرد، عنوان کرد: پس از بازگشایی مدارس باید به اصلاح برنامه درسی بپردازیم، چراکه نقطه عزیمت سند تحول بنیادین همین برنامه درسی است.

وی درباره لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تصریح کرد: در سند تحول هدف اولیه مهارت‌ها و ارزش‌ها و دانش هدف میانی حیات طیبه و هدف نهایی قرب الهی است، ساماندهی و تعیین تکلیف نیروی انسانی سازمان نهضت سوادآموزی نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در موضوع نقل و انتقالات مبنای تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش باید نقطه، جنس و مقطع باشد، همچنین تحصیل تا پایه ششم، تکلیف قانونی و شرعی ما در آموزش و پرورش است که باید مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 786790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.