استاندار اصفهان باید چهره‌ای ملی و مشرف بر مسئله آب استان باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار اصفهان باید چهره‌ای ملی باشد و برای حل مسائل استان برنامه داشته باشد؛ وزیر کشور باید شخصی را که قرار است به عنوان استاندار اصفهان انتخاب کند مورد ارزیابی قرار دهد و ببیند چه راهکاری برای حل مسائل استان خواهد داشت.

رسول بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون انتخاب استاندار اصفهان تاکید کرد: استاندار اصفهان باید چهره‌ای ملی و برای حل مسائل استان برنامه داشته باشد؛ وزیر کشور باید شخصی را که قرار است به عنوان استاندار اصفهان انتخاب کند مورد ارزیابی قرار دهد و ببیند چه راهکاری برای حل مسائل استان خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمترین معضل اصفهان را مسئله آب عنوان کرد و گفت: باید دید برنامه استاندار آینده برای حل این معضل چگونه خواهد بود و استاندار اصفهان را بدون در نظر گرفتن جناح بندی‌های سیاسی و صرفاً بر اساس کارآمدی انتخاب کرد چرا که مسئله آب مسئله‌ای ملی است و چهره‌ای ملی می‌طلبد.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر شایسته سالاری فارغ از جناح بندی‌های سیاسی اشاره کرد و گفت: این سخن بسیار سنجیده است و امیدواریم در عمل هم اتفاق بیفتد که البته در انتخاب برخی وزرا این اتفاق افتاده است و امیدواریم رئیس جمهور در سایر انتصاب‌ها نیز به آن عمل کند.

کد خبر 786777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.