برپایی قرارگاه شهید آوینی کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار

نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با ۹۲ اثر هنری در تالار ارشاد میدان غدیر افتتاح شد و تولیدات انقلابی در راستای مقاومت، ایثار، شهادت و غزه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز _ سه شنبه سیزدهم شهریور _ در تالار ارشاد میدان غدیر کرمانشاه افتتاح شد.

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۹۲ اثر هنری در حوزه نقاشی با موضوعات انقلابی در راستای حمایت از مظلوم، پیروزی جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق، شهدای خدمت و تکریم بنیان خانواده در حوزه فرهنگ و هنر افتتاح و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: قرارگاه شهید آوینی طرحی با عنوان «تولید آثار تجسمی» در قرارگاه شهید آوینی برپا شده است و با حمایت مؤسسه اندیشمندان شریف تولیدات انقلابی در راستای مقاومت، ایثار، شهادت و غزه دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین تعهد، تعهدی است که فرد در وجود خود دارد و آن تعهد مقابل هنجارها از جمله ظلم و استکبار است که نمی‌تواند مقابل آن سکوت کرد.

برفی از ادای دین حوزه فرهنگ‌وهنر برای مقابله با ظلم در راستای کمک به مقاومت و حفظ ارزش‌ها سخن گفت و تاکید کرد: به زودی بخش خوش‌نویسی را با بیش از ۵۰ اثر فاخر در موارد ذکر شده، افتتاح خواهیم کرد.

کد خبر 786761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.