بیش از ۱۳ هکتار از اراضی اصفهان طی ۴ روز سوخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع پنج فقره حریق در اراضی مرتعی، زیست محیطی، مستثنیات و کشاورزی طی چهار روز اخیر در استان که منجر به بروز خسارت به بیش از ۱۳ هکتار از اراضی شد، خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وقوع حریق در بیش از ۱۳ هکتار اراضی و مراتع استان اصفهان، اظهار کرد: وقوع حریق در سه هکتار از مراتع روستای هران واقع در بخش کرچمبوی شهرستان بویین میاندشت و سه هکتار از پوشش‌های گیاهی در حیات وحش موته طی روز گذشته دچار خسارت شد.

وی افزود: طی روز گذشته دو هکتار از مراتع روستای قلعه بهمن شهرستان بویین میاندشت و چهار هکتار از مستثنیات و کشتزارها در روستای هرستانه علیا در روز جمعه نهم شهریور در شهرستان گلپایگان و ۱.۴ هکتار از مراتع تیزاب سنگ سفید شهرستان خوانسار طی اوایل هفته جاری طعمه حریق شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه علل حوادث فوق را بی‌احتیاطی و عوامل انسانی گزارش شده است، تصریح کرد: به علت وزش تندبادهای فصلی حریق گسترش یافت که با تلاش عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی و همکاری تیم‌های محلی روستاها و مناطق تحت تأثیر حریق مهار شد.

کد خبر 786757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.