قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۳ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز_ سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ در هر دو بازار داخلی و مونتاژی ریزش و افزایش قیمت دیده می‌شود امت شدت نوسان از روزهای گذشته کمتر است.

پژو پارس TU۵ از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با همان نرخ ۸۶۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی نیز به نرخ روز قبل ۴۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ و تمام هم‌نوعان آن جهشی را امروز تجربه نکرده و با قیمت ۸۸۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا در محدوده ۵۰۸ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۶۶۱ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۷۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۳ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت محصولات با روزهای گذشته تفاوت چندانی ندارد و بسیاری از محصولات با نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود، به قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

اکستریم VX یکی از نخبه‌ترین محصولات مدیران خودرو نیز امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۱ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۳ شهریور+ جدول

کد خبر 786676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.