قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ با ادامه روند تغییر قیمت‌ها به کار خود ادامه داد، این تغییر بیشتر به شکل کاهشی است و بسیاری از محصولات در رکود عمیق فرو رفته‌اند.

سورن پلاس موتور XU7P و سورن پلاس به ترتیب با یک میلیون تومان و دو میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۶۰۲ میلیون تومان و ۶۹۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) گران‌ترین نوع این خودرو با رشد هفت میلیون تومانی به قیمت ۹۶۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات محبوب ایران خودرو با ریزش هفت میلیون تومان به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

اطلس خودروی تازه‌وارد سایپا، با رشد سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۱۶ میلیون تومان رسید.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا نیز با ریزش دو میلیون تومانی به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۹ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۳ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان قیمت کمتری دیده می‌شود.

تیگ و۷ پرو پرمیوم از محصولات لوکس مدیران خودرو با رشد ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هیوندای النترا از محصولات لوکس کرمان موتور امروز ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) در شمار محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور با رشد هفت میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی با کاهش چهار میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۶ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۳۷ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ شهریور+ جدول

کد خبر 786673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.