پایان هفته مازندران با هوای گرم و افزایش دما

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از هوای گرم و افزایش دما در روزهای پایانی هفته جاری این استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار کرد: این روزها مازندران شاهد هوایی گرم و شرجی است و پیش‌بینی می‌شود این گرما در روزهای پایانی هفته جاری نیز تداوم داشته باشد.

وی افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی مازندران از امروز تا فردا چهارشنبه شاهد هوایی صاف تا نیمه‌ابری به‌ویژه در ارتفاعات همراه با افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز پنجشنبه، پانزدهم شهریور نیز در نیمه‌شرقی استان شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری با کاهش نسبی دما و از بعدازظهر با افزایش ابر، احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه اما در نیمه غربی شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری با کاهش نسبی دما و در بعدازظهر و شب همراه با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهیم بود، بیان کرد: وضعیت جوی در روز جمعه، شانزدهم شهریور آسمانی صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

وی وضعیت جوی سواحل مازندران را با موج‌های آرام دانست و گفت: در این روزهای پایانی هرگونه فعالیت دریایی ممنوعیتی وجود ندارد.

کد خبر 786657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.