کرمانشاهی‌ها برای اهدای خون مراجعه کنند

مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه با دعوت از هم‌استانی‌هایی که شرایط اهدا خون را دارند گفت: کرمانشاهی‌ها به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و در این روزهای پایانی فصل تابستان بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مریم میرزاده صبح امروز _سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه پویش «نذر خون حسینی» تا پایان ماه صفر، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرها، میزان مراجعه اهداکنندگان خون کاهش پیدا می‌کند، البته تا به امروز ۱۰۰ درصد پاسخگوی مراکز درمانی بودیم و مشکلی در تأمین خون و فرآورده‌های خونی نداشتیم.

وی افزود: به هر حال اگر کاهش مراجعه اهداکنندگان خون ادامه پیدا کند، احتمال اینکه در روزهای آینده در تأمین خون و فراورده‌های خونی دچار مشکل شویم، دور از انتظار نیست.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت پایگاه مرکزی در بلوار بنت‌الهدی، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیل ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه و ایام غیرتعطیل از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ پذیرش داریم.

میرزاده با اشاره به فعالیت واحدهای سیار خون‌گیری، تاکید کرد: امروز همکاران در مرکز هلال‌احمر شهرستان روانسر و روز پنجشنبه در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود مستقر و آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون هستند.

وی با بیان اینکه واحدهای سیار خون‌گیری در تمام شهرستان‌ها حضور دارند، ادامه داد: استقرار واحدهای سیار بر اساس استقبال شهرستان‌ها متفاوت است، به نحوی که در شهرستان اسلام‌آباد غرب هر هفته یکشنبه، کنگاور هر هفته روز چهارشنبه و در ماه دو بار در سنقر و پاوه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با دعوت از هم‌استانی‌هایی که شرایط اهدا خون را دارند، خواست به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و در این روزهای پایانی فصل تابستان بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

کد خبر 786630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.