توزیع ۳۵ هزار پرس غذای گرم میان مددجویان سمیرمی از ابتدای ماه محرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۳۵ هزار پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع شده است گفت: برای توزیع این غذاها و بسته‌های غذایی بیش از ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیریان هزینه شده است.

مسلم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۱۵۰ بسته معیشتی بین بیماران صعب‌العلاج و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد سمیرم توزیع شد.

وی افزود: به همت خیر نیک‌اندیش و نیکوکاری که هر ساله در زمینه‌های مختلف دستان مددجویان سمیرمی را می‌گیرد، ۱۵۰ بسته معیشتی از جمله برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و انواع حبوبات به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۱۵۰ خانواده بیمار صعب‌العلاج و نیازمند اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم عنوان کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند توسط کمیته امداد سمیرم در حال اجرا است که در این پویش، غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری برای نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۳۵ هزار پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع شده است، اضافه کرد: برای توزیع این غذاها و بسته‌های غذایی بیش از ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با کمک خیریان هزینه شده است.

کد خبر 786612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.