ترافیک در محور جنوب گیلان پرحجم و سنگین است

رئیس پلیس راه گیلان گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور جنوب استان یعنی محدوده آزادراه قزوین-رشت و همچنین جاده قدیم پرحجم و سنگین و حجم انباشت خودرو در محورآزادراه تا پل توتکابن شهرستان رودبار است؛ البته همکاران ما اکنون در این محورها حضور دارند و ترافیک را هدایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری از گیلان، جاور صفاری امشب _دوشنبه دوازدهم شهریور_ اظهار کرد: به واسطه تعطیلی که پیش‌رو داریم تعداد کثیری از هموطنان به گیلان سفر کرده‌اند و از صبح روز گذشته شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در استان بودیم، به نحوی که در ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۱۱۸ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک در محور جنوب استان یعنی محدوده آزادراه و همچنین جاده قدیم سنگین و پرحجم و حجم انباشت خودرو در محورآزادراه تا پل توتکابن شهرستان رودبار است؛ البته همکاران ما اکنون در این محورها حضور دارند و ترافیک را هدایت می‌کنند.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: برای افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای ارتباطی گیلان و کشش بار ترافیکی در محور قزوین - رشت و آستارا - اردبیل از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ امروز (دوشنبه) و روزهای چهارشنبه و جمعه که همزمان با بازگشت هموطنان است محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

صفاری تصریح کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم برای ایمنی تردد و پیشگیری از بروز حوادث رانندگی از رفتارهای پرخطر جدا اجتناب و با صبر و حوصله و احتیاط بیشتری در محورهای گیلان رانندگی کنند.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته حادثه خاص ترافیکی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان رخ نداده و این محصول رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی هموطنان بوده است.

کد خبر 786564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.