۱۰ طرح عمرانی در بخش برزک با اعتباری بالغ بر ۴۶۰۰ میلیارد ریال عملیاتی و افتتاح شد

فرماندار ویژه کاشان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی در بخش برزک با اعتباری بالغ بر ۴۶۰۰ میلیارد ریال عملیاتی و افتتاح شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی در بخش برزک در جهت تسهیلگری و رفاه مردم منطقه عملیاتی و افتتاح شد.

وی افزود: آئین بهره‌برداری از دیوار ساحلی رودخانه سادیان بخش برزک به طول ۷۰۰ متر و ارتفاع ۳ متر از محل اعتبارات جاری و منطقه‌ای با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های ضروری در حوزه آب منطقه‌ای است.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه این رودخانه در سال‌های قبل طغیان کرده و جان چندین نفر را گرفته بود، گفت: این پروژه از طرح‌های ضروری منطقه بود که به همت دهیاری و آب منطقه‌ای استان اجرا شد.

محمدی فشارکی با اشاره به ظرفیت تولید برتر تخم مرغ در منطقه کاشان تصریح کرد: یک واحد مرغداری تخم‌گذار تمام مکانیزه در بخش برزک بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: این واحد مرغداری ۴۰۰ هزار قطعه‌ای روزانه ۲۴ تن تخم مرغ تولید می‌کند که برای احداث آن ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار ویژه کاشان خاطرنشان کرد: فضای رفاهی و تفریحی برای کودکان از جمله پروژه‌های ضروری است که بهره‌برداری از پارک کودک روستای آزران در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال احداث شد.

محمدی فشارکی پروژه آسفالت معابر روستای تجره در بخش برزک را از دیگر طرح‌های عمرانی این بخش معرفی کرد و گفت: برای انجام این پروژه ۴۳۰ تن آسفالت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هزینه شده است.

وی همچنین بهره‌برداری از ۶ پروژه در روستای پنداس با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال را از جمله سنگ فرش، بهسازی و آسفالت، دکل مخابراتی و طرح و توسعه صحن و ساخت حسینیه شهدای گمنام و همچنین یک طرح درآمدزایی برای دهیاری را از پروژه‌های این بخش اعلام کرد.

کد خبر 786561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.