بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بیمارستان شرق استان اصفهان، نیازمند تامین اعتبار است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین گفت: ساختمان اصلی پروژه احداث بیمارستان افضلیان نایین به ۹۵ درصد پیشرفت رسیده و اتمام عملیات محوطه بیمارستان نیازمند تامین اعتبار است.

امیر عبدالله قاسمی در حاشیه بازدید فرماندار ویژه نائین از پروژه بیمارستان افضلیان نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: بیمارستان افضلیان نائین که به همت خیر بزرگوار مرحوم افضلیان بنیان و پایه‌گذاری شد، در ادامه به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحویل شد.

وی ادامه داد: طی چند مرحله تکمیل در سنوات گذشته امروز به مرحله پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در بحث ساختمان اصلی رسیده و محوطه بیمارستان نیز در حال اجرا و شروع عملیات است.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بیمارستان شرق استان اصفهان، نیازمند تامین اعتبار است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نائین افزود: این پروژه طی دوران ۳ ساله شهید رئیسی و به همت نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه دریافت کرد و ساختمان اصلی بیمارستان به این میزان از پیشرفت رسید.

وی خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی بیمارستان که به تازگی آغاز شده با قوت در حال اجرا است و امید است با انجام تأمین مالی مناسب برای این پروژه، مطابق برنامه‌ریزی مقرر، عملیات محوطه بیمارستان نیز به اتمام برسد تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین بیمارستان شرق استان اصفهان، نیازمند تامین اعتبار است

به گزارش ایمنا، بیمارستان افضلیان نائین بزرگترین بیمارستان شرق استان اصفهان و قطب ارجاع شرق استان است که پروژه احداث این بیمارستان از سال ۹۷ آغاز شد.

معاون وزیر بهداشت در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۲ در جریان بازدید از این پروژه از تأمین تجهیزات این بیمارستان پس از تکمیل ساختمان خبر داده بود.

بیمارستان افضلیان نائین در دی ماه ۱۴۰۱ با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس در ردیف ماده ۲۳ جدول بودجه قرار گرفت.

کد خبر 786406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.