یارانه بنزین به‌جای پرداخت به خودروها به افراد پرداخت شود

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه بنزین به‌جای پرداخت به خودروها به افراد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، عصر امروز_ یکشنبه یازدهم شهریور_ در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اخلاق زبانزد هستیم، اما در برخی امور نظیر مسئولیت‌پذیری و کار دچار عقب‌ماندگی هستیم.

وی افزود: به دلیل شهادت ریاست‌جمهور فقید، انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل دولت جدید، مجلس دوازدهم هنوز روی ریل واقعی خود قرار نگرفته است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به وضعیت بودجه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری پرداخت و گفت: بودجه امسال در سال گذشته مصوب شده‌است و در مجلس دوازدهم ما به عنوان نماینده در جلسات مربوط به بودجه دعوت نشد.

بهرامی به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری پرداخت و تصریح کرد: من به شخصه پیگیر هزینه مصوبات سفر ریاست جمهوری هستم و برخی از ادارات یک ریال از این مصوبات هزینه نشده است و در برخی از ادارات نیز اقدامات خوبی انجام گرفته‌است.

وی با اشاره به انتصاب مدیران خاطرنشان کرد: در زمینه انتصابات بنای ما شایسته سالاری است و در آموزش و پرورش نیز به سمت کیفی‌سازی خواهیم رفت.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: در بنزین، گاز و برق کشور دچار ناترازی است و در برنامه وزیر پیشنهادی نیز راهکارهایی ارائه شده‌است و با همکاری مجلس و دولت دنبال حل این مسئله هستیم.

بهرامی به مشکل مسکن ملی در استان پرداخت و تصریح کرد: وضعیت مسکن ملی در شهر یاسوج مناسب نیست و با توجه به وجود زمین در برخی از نقاط این مشکل با پای کار آمدن دولت جدید قابل حل است.

وی از مصوب شدن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت کمک به هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بودجه جدای از اعتبارات مصوب ورزش و جوانان استان در بودجه و در زمینه زیرساخت‌ها است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، به موضوع گران شدن بنزین گریزی زد و افزود: عدم وجود شیب مناسب سالانه جهت افزایش نرخ بنزین و یکباره گران کردن بنزین باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه به‌جای پرداخت یارانه بنزین به خودروها باید این یارانه به افراد پرداخت شود، گفت: هم‌اکنون قیمت نیم لیتر آب با توجه به عملیات کمتری در فرآوری بیشتر از بنزین و دو برابر قیمت یک لیتر بنزین است و باید با کار کارشناسی موضوع قیمت بنزین حل و فصل شود.

بهرامی در ادامه به توسعه راه‌های ارتباطی استان پرداخت و خاطرنشان کرد: اتصال محور یاسوج به شیراز از طریق کمربندی به جاده کاکان_ اقلید و بزرگراه شیراز اصفهان مصوب و ابلاغ شده‌است و کارهای مطالعاتی آن در حال انجام است.

کد خبر 786391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.