احداث بوستان محله‌ای مهر و ماه در اراک

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: بوستان محله‌ای مهر و ماه به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در کوی سجادیه این شهر در دست احداث است.

فاطمه عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با تأکید بر نقش توسعه و احداث بوستان‌های محله‌ای در ارتقای کیفیت محیط شهری، اظهار کرد: توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای سبز از مهم‌ترین اهداف احداث پارک‌های محله‌ای است.

وی افزود: بوستان محله‌ای مهر و ماه به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع، در کوی سجادیه اراک در دست احداث قرار دارد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: زیرسازی‌های اولیه زمین، سنگ فرش و جدول‌گذاری بخشی از معابر، احداث سکوهای نشیمن و اجرای دیوار سنگی بخشی از اقدامات انجام شده در راستای احداث این بوستان است‌.

عسگری تاکید کرد: عملیات احداث زمین چمن مصنوعی این پارک توسط منطقه ۳ شهرداری انجام و در مرحله نصب چمن و تکمیل توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

وی، احداث پارک‌های محله‌ای را ارمغان آور نشاط اجتماعی، کاهش آلودگی هوا و توجه مثبت به مطالبات شهروندان از مدیریت شهری ارزیابی کرد و افزود: رسیدگی به مناطق کم برخوردار با هدف عدالت‌محوری در رأس امور و پروژه‌ای مدیریت شهری اراک است.

کد خبر 786330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    1 0
    بابا اونجا همه خلاف کار دزد قاچاقچی جمع هستن تو اون محل هزینه بی خودی نکنید کسی نمیره
  • وحید IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چشم اراک باید زودتر از اینا احداث میشود ولی در کل خسته نباشید و ممنون ❤️
  • شهروند اراک IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 1
    با سلام خدمت خانم عسگر ی بله باغهای شهری یا همان پارک های محله ای و بو ستان های شهری کیفت هوا را بهبود می بخشد و نیاز به خنک کننده های برقی را کاهش می دهد. این مطلب را دانشمندان می گویند پس تا می توانید در سطح شهر اراک اقدام به احداث بوستان های محله ای و پارک نماید. با تشکر حسن فراهانی شهروند اراک
  • ساکن میدان انقلاب IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 0
    الان چندین سال است که در کنار مجتمع مسکونی مهر و ماه مردم محله با دعوت از مسولین محترم شهر درخواست احداث پارک کردن. ولی معلوم نیست به چه دلایلی تبدیل به زمین چمن شده که آنهم بعد چند سال هیچ خبری نیست. در کوی سجادیه و میدان انقلاب حدود هفتصد واحد مسکونی ساخته شد دریغ از یک متر فضای سبز پارک
  • منصورجانباز کارشناس ارشد طراحی شهری IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    1 0
    ضمن تشکر از سرکار خانم عسگری بابت پیگیری و تکمیل این پارک وبوستان های دیگر شهر؛ فقط اینکه چند سکو و مقدار چمن کاری در یک قسمت از شهر رو پارک بنامیم درست نیست. ایمنی و احساس آرامش و بهداشتی بودن محل بازی بخصوص برای کودکان بسیار واجب است، دیده می شود. در مناطقی از شهر با هزینه سنگین لوازم بازی نصب می شود ولی به ایمنی پیرامونی اصل رعایت صورت نمی پذیرد .در کنار وسایل بازی کودکان نصب یک آب خوری تمیز و یک سرویس بهداشتی جزو واجبات است که در اکثر پارک ها رعایت نمی شود ..
  • م IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    0 0
    سلام به مهاجران کوثر مهر دشت ولی عصر داوران طالقانی وجاهای دیکه محروم در شهر وروستا هم رسیدکی بشه خوبه. توسعه امکانات رفاهی تفریحی ورزشی آموزشی در کل اراک و روستاهای آن نیاز هست. توسعه راه‌ها داخل شهری و بین شهری،کاشت درختان کم اب بر زیاد همه جا افزایش ورودی وخروحیها شهر، افزایش نور خیابان‌ها و ....
  • ناشناس IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    0 1
    لطف کنید پارک شهرک قدس رو که از سه از چهار طرف مسیر پر تردد هستش رو چمن کنید، کنار دانشگاه ازاد هست همش خاکه و بدتر ادم میره روحیش باز بشه فک میکنه تو آرامستان نشسته نه تو پارک.یه کم از شهرهای دیگه الگو بگیرین اراک بیشتر نیاز به توجه داره
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    1 0
    خیلی خوبه اگه به این محله ها رسیدگی بشه مردم احساس حقارت نمیکنن و معضل شلوغی محله های دیگه برطرف میشه