برنامه‌ریزی راهبردی رکن محوری کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای امنیت است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تبیین راهبردهای هدفمند پلیس در راستای خدمات‌رسانی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود گفت: برنامه‌ریزی راهبردی رکن محوری کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا صبح امروز _یکشنبه یازدهم شهریور_ در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برنامه‌های پلیس استان مرکزی برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: با برنامه‌ریزی ها و هماهنگی‌های انجام شده پلیس استان و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای ارتقا امنیت اجتماعی شهروندان در روزهای آغازین بازگشایی مدارس استفاده خواهد کرد.

وی افزود: کارکنان انتظامی استان در ایام بازگشایی مدارس همچون سالیان گذشته با درک درست از خدمت به مردم، در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران، انجام وظیفه کرده و در ایجاد فضای توأم با امنیت و آرامش با مشارکت شهروندان در ارتقا امنیت اجتماعی، همبستگی ملی و قانون‌گرایی جامعه اسلامی، گام‌های بلند و اساسی بر خواهد داشت.

سردار رفیعی‌کیا با تأکید بر اینکه تأمین نظم و امنیت با بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی بهتر عمل می‌کند، اضافه کرد: امنیت محله محور یکی از شاخص‌های تأثیرگذار در بحث ارتقا امنیت و آرامش جامعه است که منجر به افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با تبیین راهبردهای هدفمند پلیس در راستای خدمات رسانی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود گفت: برنامه‌ریزی راهبردی رکن محوری کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقا امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دشمن همواره با تبلیغات گسترده درصدد القای احساس ناامنی در جامعه است، بنابراین رصد هوشمندانه با نگاه اجتماعی و با هم افزایی و مسئول سازی دستگاه‌های مرتبط از بروز هرگونه خدشه به امنیت اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

سردار رفیعی‌کیا به اهمیت ساماندهی اتباع غیر مجاز و اقدامات فرا جا در این رابطه اشاره کرد و گفت: در خصوص ساماندهی اتباع غیرمجاز جلسات متعدد و مستمری برگزار و در این جلسات مصوباتی نیز مطرح شده که ضرورت دارد تمامی مصوبات تا مرحله اجرایی شدن برای رسیدن به نتیجه مطلوب و اهداف مدنظر پیگیری شود.

کد خبر 786326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.