فاصله مناطق کمتر برخوردار با سایر مناطق شهر اصفهان به حداقل می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سه سال گذشته تلاش‌های قابل توجهی برای ارتقای مناطق کمتربرخوردار شهر اصفهان انجام و بودجه‌های ویژه‌ای به این مناطق اختصاص داده شده است تا فاصله آن‌ها با سایر مناطق شهر به حداقل برسد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سه سال گذشته، تلاش‌های قابل توجهی برای ارتقای مناطق کمتر برخوردار اصفهان انجام شده است.

وی تاکید کرد: بودجه‌های ویژه‌ای به این مناطق اختصاص داده شده است تا فاصله آن‌ها با سایر مناطق شهر به حداقل برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با این حال، هنوز مناطقی وجود دارد که نیازمند توجه بیشتری است و باید اهتمام مدیریت شهری در این زمینه تقویت شود.

نورصالحی با اشاره به قطعی مقطعی برق در سطح شهر ادامه داد: در روزهای اخیر با ادامه گرمای هوا و نیاز به تعمیرات بعضی نیروگاه‌ها، ناترازی برق افزایش یافته و قطعی برق در سطح شهر اصفهان مشاهده می‌شود؛ این موضوع موجب خاموشی چراغ‌های راهنمایی در بعضی چهارراه‌ها و ایجاد مشکلات ترافیکی شده است.

وی افزود: لازم است برای مواجهه با این معضل، تدابیر مناسبی همچون اطلاع‌رسانی قبلی قطعی‌ها، حضور پلیس راهور و یا هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی برای حفظ نظم ترافیک اندیشیده شود، همچنین مدیریت شهری برنامه‌های مؤثری برای تأمین پایدار برق و کاهش اختلالات در این زمینه داشته باشد.

کد خبر 786321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.