داشتن هدف روشن و متمرکز برای برگزاری نمایشگاه‌ها ضروری است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نباید فراموش کنیم که از برگزاری یک همایش یا نمایشگاه چه هدف خاصی داریم، بلکه باید هدف روشن و متمرکزتری برای برگزاری نمایشگاه و همایش‌های مرتبط با آن در نظر گرفته شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اهداف از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را نباید فراموش کرد، بلکه باید هدف روشن و متمرکزتری برای برگزاری نمایشگاه و همایش‌های مرتبط با آن در نظر گرفته شود؛ این هدف‌ها شامل مواردی از جمله ایجاد شبکه، جلب توجه مخاطبین خاص و یا پیدا کردن حامیان مالی و معنوی برای برگزاری مؤثر و غنی می‌شود.

وی افزود: برگزاری سمینار و همایش مرتبط با موضوع یک نمایشگاه تخصصی کاری متداول در تمام نقاط دنیا است، اما زمان برگزاری، فهرست مدعوین و نحوه برگزاری همایش می‌تواند اهداف مختلفی را دنبال کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: بعضی سمینارها یک ماه پیش از نمایشگاه تخصصی با هدف دعوت به حضور و جذب غرفه‌دار نمایشگاه برگزار می‌شود و بعضی دیگر در حین برگزاری نمایشگاه با هدف نهادینه‌سازی موضوعات نمایشگاه تخصصی و افزایش بار علمی یا محتوایی و به تبع آن نفوذ و توسعه نمایشگاه در بعد بین‌المللی برگزار می‌شود.

طحانیان گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان نیز یکی از چندین نمایشگاه سایت نمایشگاهی استان اصفهان بود که با برگزاری یک همایش تخصصی در حین برگزاری رویداد نمایشگاهی همراه شده بود.

وی ادامه داد: همایش توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران نیز همزمان با برگزاری این نمایشگاه در محل اتاق بازرگانی اصفهان هفتم شهریور سال جاری با حضور چهره‌های تأثیرگذار و سرشناس فولاد کشور در چهار پنل تخصصی برگزار شد.

کد خبر 786273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.