اجرای ۲۶۱ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۶۱ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _شنبه دهم شهریور_ در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۶۱ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان طی سال‌جاری خبر داد.

وی افزود: در پنج ماهه نخست سال‌جاری ۲۶۱ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت باارزش ریالی ۴,۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده که از این میزان ۶۱.۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۷.۸ کیلومتر راه فرعی و ۸۲.۳ کیلومتر راه روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی جز استان‌های دارای مرز اربعین است، ۵۶ کیلومتر از لکه‌گیری و روکش آسفالت اجرا شده با ارزش ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال در محورهای منتهی به گذرگاه تمرچین (پروژه اربعین) بوده است.

دست‌نشان تصریح کرد: همچنین پیش بینی می‌شود تا پایان فصل کاری امسال ۲۰ کیلومتر دیگر از محورهای منتهی به گذرگاه تمرچین لکه‌گیری و روکش آسفالت شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات و مجوزهای اخذ شده از سازمان متبوعه فرایند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در قالب ۳۰ فقره قرارداد به مبلغ ۴,۴۸۰ میلیارد ریال در حال انجام بوده که از این میزان ۸ فقره برآورد اولیه به طول ۷۱ کیلومتر به ارزش ریالی ۱,۸۹۰ میلیارد ریال مختص محورهای اربعین استان است.

کد خبر 786088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.