همتی به یک‌چهارم نهایی راه‌پیدا کرد

ملی‌پوش تیم پاراتیروکمان کشورمان موفق شد در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها حریف خود را مغلوب کرده و راهی یک‌چهارم نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سومین روز از رقابت‌ها پارالمپیک پاریس امروز _شنبه دهم شهریور_ در حال پیگیری است که فاطمه همتی نماینده کشورمان در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها در رشته پاراتیروکمان به مصاف لین یوئشان رفت.

در قسمت اول این رقابت‌ها همتی موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ از حریف خود پیش بی افتد، در ادامه نیز و در قسمت دوم توانست با کسب امتیاز ۲۹ از حریفی که نسبت به دور گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت و ۲۷ امتیاز کسب کرد با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ جلو باشد.

همتی در ادامه موفق شد با کسب ۲۹ امتیاز در راند سوم و مجموع ۸۷ امتیاز از حریف خود با امتیاز ۸۳ پیروز باشد، در راند چهارم با کسب امتیاز ۲۸ و مجموع ۱۱۵ اختلاف را با حریف خود بیشتر کرده و او را تا اینجای کار با نتیجه ۱۱۱ مغلوب خود کند.

در راند پایانی نیز با کسب امتیاز ۲۷ و در مجموع ۱۴۲ حریف خود را با نتیجه نهایی ۱۳۸ شکست دهد.

با این نتایج فاطمه همتی نماینده پاراتیروکمان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک پاریس با پیروزی مقابل حریف خود در مرحله یک‌هشتم نهایی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و در ساعت ۱۹:۵۰ به مصاف نماینده فرانسه خواهد رفت.

کد خبر 786065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.