گسترش رسانه‌های انقلابی نیاز امروز جامعه ما است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر مسئول ایمنا گفت: گسترش رسانه‌های انقلابی نیاز امروز جامعه ما است و بر این اساس هرچه تعداد این رسانه‌ها بیشتر باشد، بازهم کم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی محمد اکبری امروز _ شنبه دهم شهریور_ در دیدار با مدیر مسئول خبرگزاری ایمنا با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها، اظهار کرد: گسترش رسانه‌های انقلابی نیاز امروز جامعه ما است و بر این اساس هرچه تعداد این رسانه‌ها بیشتر باشد، بازهم کم است.

وی افزود: حق گویی، حق طلبی و حق شناسی سه ویژگی مهم یک رسانه تأثیرگذار است و این ویژگی‌ها می‌تواند یک رسانه را در راستا جهاد تبیین مجهز کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: سرعت ارسال خبر با صحت کامل بسیاری مهم است، به صورتی که باید رسانه‌های انقلابی محل رجوع مردم برای صحت و سقم یک خبر باشند، همچنین عملکرد رسانه‌ها باید به شکل کنشی و نه واکنشی باشد.

اکبری تاکید کرد: مجموعه سپاه به دنبال آن است که همه رسانه با طیف‌های گوناگون تعامل سازنده داشته باشد، امیدواریم با ایجاد خبرگزاری ایمنا در استان چهارمحال‌وبختیاری شاهد اتفاقات خوب و مبارکی باشیم.

کد خبر 786058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.