رسانه‌ها سد راه رسیدن واقعیت پیشرفت کشور به گوش مردم را بشکنند

مدیر مسئول خبرگزاری ایمنا با بیان این‌که رسانه‌های دلسوز باید سد راه رسیدن واقعیت به مردم را بشکنند، گفت: با حرکت و اداره سنتی قطعاً نمی‌توان در حوزه رسانه موفق شد، برای کار رسانه‌ای فراگیر باید تکلیف‌مدارانه و جهادی وارد میدان شد و فن‌آوری‌ها و نوآوری‌های را در اداره رسانه به کار بست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، محسن آنالویی امروز _شنبه دهم شهریور_ در آئین افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تا زمانی که صحنه جنگ شناختی در حوزه رسانه را به خوبی نشناسیم و بازیگران این صحنه را خوب تحلیل نکرده باشیم، نمی‌توانیم نقش مؤثر رسانه‌ای خود را ایفا کنیم.

وی افزود: یا خود آمریکایی‌ها و یا از طریق مولود نامشروع خود یا با گروهک‌های اجاره‌ای تروریستی با همه توان در منطقه خاورمیانه دست به جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع می‌زند و با ابزار تهدید، قلدری و زورگویی علیه مردم مظلوم در حال ظلم و جنایت هستند اما نه تنها به نتیجه نرسیدند که در باتلاق گیر افتاده‌اند.

مدیر مسئول خبرگزاری ایمنا با بیان این‌که صحنه جنگ در غزه بین یزدیان زمان و حسینیان در حال وقوع است، بیان کرد: جنگ نظامی که از گذشته علیه مردم فلسطین در حال انجام بود اما سوال این است چه چیزی امروز دست فلسطینی‌ها را برای مقاومت پر کرده است؟ خون شهدای بی‌گناه وجدان بشریت و انسان آزاده و عدالت‌خواه را در سرتاسر عالم بیدار کرد تا حداقل با ابزار رسانه صدای مظلومیت این مردم به گوش جهانیان برسد و جهان را از خواب غفلت بیدار کند، رسانه‌های قوی، انسان رسانه‌ها و کسانی که با هر ابزار رسمی و غیررسمی و با نگاه الهی و انسانی به یاری مظلومان فلسطینی می‌شتابند قطعاً نقش به‌سزایی در پر کردن دست جبهه مقاومت برای ایستادن مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایفا می‌کنند.

آنالویی تاکید کرد: امروز خیزش جهانی علیه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها شکل گرفته است، در قلب آمریکا و بیخ گوش رئیس‌جمهور پلید آمریکا برای مردم فلسطین تظاهرات برگزار می‌شود و اگر ذره‌ای انسانیت در وجود آن‌ها باشد حتماً صدای مظلوم را خواهند شنید، هر چند تجربه نشان داده آن‌ها نه چشمی دارند که ببینند و نه گوشی دارند که بشنوند و ما وظیفه داریم همچنان مساله فلسطین را در دستور کار رسانه‌ای خود قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ضعف‌های رسانه‌ای تصریح کرد: حکمرانی مطلوب در حوزه رسانه از جمله ضرورت‌های جدی است که باید سیاست‌گذاران و دغدغه‌مندان رسانه به‌صورت جدی به آن فکر کنند، در این راستا گسترده شدن ابزار تبیینی یکی از ضرورت‌های جدی است و همگرایی، همدلی و کنار هم قرار گرفتن رسانه‌ها برای ایجاد امید، نشاط و یاری مظلومان از مسائلی است که باید دنبال کرد.

مدیر مسئول خبرگزاری ایمنا با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید رئیسی گفت: بخشی که رهبر انقلاب فرمودند دلم برای رئیسی سوخت دقیقاً ناظر به اتفاقی بود که در حوزه رسانه‌ای افتاد و خدمات ملموس دولت سیزدهم را کتمان و از گفتن حقایق پیشرفت کشور امتناع می‌کردند و همچنان هم حاضر نیستند خدمات کم‌نظیر دولت ۳ ساله شهید رئیسی را بیان کنند.

آنالویی با بیان این‌که رسانه‌های دلسوز باید سد راه رسیدن واقعیت به مردم را بشکنند و این مهم چند پیش شرط دارد، گفت: با حرکت و اداره سنتی قطعاً نمی‌توان در حوزه رسانه موفق شد، برای کار رسانه‌ای فراگیر باید تکلیف‌مدارانه و جهادی وارد میدان شد و فن‌آوری‌ها و نوآوری‌های را در اداره رسانه به کار بست.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش دشمنان این است تا با دستکاری در ذهن مردم و مسئولان و ایجاد اختلاف و شکاف در مسیر حرکت کشور اختلال ایجاد کند.

مدیر مسئول خبرگزاری ایمنا عنوان کرد: رسانه‌ها در مقیاس استانی باید تلاش کنند ضمن کمک به مسئولان برای اتخاذ تصمیم‌های درست و به موقع مشارکت شهروندان و آحاد مردم در مسیر پیشرفت و تعالی کشور را ارتقا دهند.

کد خبر 786055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.