خبرگزاری ایمنا، خلأ رسانه‌ای مدیریت شهری را برطرف می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: خلأ رسانه‌ای در مجموعه مدیریت شهری احساس می‌شد و خبرگزاری ایمنا می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، ماشاء الله ایزدی امروز _شنبه دهم شهریور_ در آئین افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اعتقاد داریم که حرفه و هنر خبرنگاری یک توفیقی است که خداوند نصیب انسان‌های خاصی می‌کند چراکه میزان دقت، مسئولیت‌پذیری، نظم و فهم آنان شاخص است.

وی افزود: حرفه و هنر خبرنگار امیدآفرینی، نشاط بخشی، تعالی بخشی، نجات دهنده و امنیت آفرینی است و چه بسا یک خبر کذب و ناگوار باعث ایجاد ناامنی، از بین رفتن وحدت، انسجام و ثبات شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت شهری گفت: مجموعه مدیریت شهری کارهای بسیاری در عرصه‌های مختلف نظیر عمرانی، خدماتی، فرهنگی و شهرسازی انجام داده است و اخبار و اطلاعات تنها از طریق روابط عمومی در اختیار مردم انجام می‌شد و بر این اساس خلأ حضور یک خبرگزاری که بتواند این اخبار را هدفمند و ویژه منعکس کند با تمام وجود حس می‌شد.

وی تاکید کرد: خلأ رسانه‌ای در مجموعه مدیریت شهری احساس می‌شد و باید درک صحیحی از مسائل شهری برای همه شهروندان ایجاد شود، مسائل، مطالب، مشکلات و نحوه همکاری و تعامل شهروندان نیز باید بیان شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: با راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، کار بسیار مؤثری در راستای فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ شهر و شهرنشینی انجام خواهد شد.

کد خبر 786029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.