خبرگزاری ایمنا در روزهای حساس پرتلاش در میدان جهاد تبیین حضور داشته است

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: خبرگزاری ایمنا چهارمحال‌وبختیاری با مدیریت انقلابی، ارزشمند و دلسوزانه، اخبار تبیینی و روشنگری را به منصه ظهور رسانده است، این موضوع وقتی نمایان می‌شد که در روزهای حساسی که باید روشن‌گری اتفاق افتاد، مجموعه خبرگزاری ایمنا پرتلاش در میدان حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، سید حسین میرفروغی امروز _شنبه دهم شهریور_ در آئین افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تبیین و روش‌های روشنگری، اظهار کرد: قطعاً آنگونه که مسئولان و دلسوزان نظام اعلام کردند ایران پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد، ولی چه تضمینی وجود دارد، که ابررسانه‌های صهیونیستی و غربی این دستاورد نظامی را تقلیل ندهند و لذا باید رسانه‌ها در روایت گری پیشتاز باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با وجود خدمات متنوع جمهوری اسلامی در خصوص پروژه‌های راه، آبرسانی، برق رسانی و دیگر مسائل، هنوز برخی از مردم احساس رضایت ندارند و خدمات را لمس نمی‌کنند، علت آن تغییر ذائقه مردم توسط رسانه‌ها است.

میرفروغی با بیان این‌که در رسانه باید به مردم آرامش دهیم، گفت: با اخبار بدی که فیک نیوزها و برخی غیر متعهدان به آرمان‌های انقلاب منتشر می‌کنند، نمی‌توان به مردم آرامش داد، بلکه با انتشار اخبار خوب و خدمات استان است که آرامش به خانه مردم بخشید می‌شود.

وی افزود: دولت شهید رئیسی دولتی پرخبر و پر حادثه‌ای بود و مجموعه‌های روابط عمومی و رسانه‌ها زحمات بسیاری کشیدند و با سنگ به جنگ تانک رفتند، این جهاد و مبارزه در حوزه رسانه قابل تقدیر است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آئین رسمی افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در چهارمحال و بختیاری به طور رسمی آغاز خواهد شد، انصافاً پیش از این و در چند ماه اخیر این خبرگزاری با مدیریت انقلابی، ارزشمند و دلسوزانه، اخبار تبیینی و روشنگری را به منصه ظهور رسانده است، این موضوع وقتی نمایان می‌شد که در روزهای حساسی که باید روشنگری اتفاق می‌افتاد، مجموعه خبرگزاری ایمنا پر تلاش در میدان حضور داشت.

کد خبر 786018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.