پروژه‌های عمرانی و خدماتی خوانسار با ۳۸۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد

فرماندار خوانسار گفت: پروژه‌های عمرانی و خدماتی خوانسار با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عباسعلی علی‌خاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان خوانسار اظهار کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر ۳,۸۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از بهره‌برداری معدن ۱۰۰ هزار تنی شن و ماسه به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: به مناسبت هفته دولت با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معدن شن و ماسه با برداشت ماهانه ۸ هزار تن و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: با همت اداره منابع طبیعی به منظور کنترل سیلاب‌ها و حفظ منابع آب و خاک، اجرای عملیات آبخیزداری با احداث بند چند منظوره در روستای رحمت آباد و اصلاح بند خاکی در روستای تجره با هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

علی‌خاصی از عملیات اجرای سر دهنه سازی انهار سنتی شهر خوانسار به منظور تقسیم عادلانه آب خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای کشاورزان و باغداران و گلایه‌های چندین ساله از عدم تقسیم عادلانه آب، پروژه سر دهنه سازی انهار یازده گانه به همت اداره آب و با تخصیص مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۳ نهر زرآغوش، افیونچه و جیلا به اتمام رسیده است.

فرماندار خوانسار با اشاره به افزایش واحدهای تولید نان خوانساری در یکسال گذشته، گفت: به همت اداره صمت و اطاق اصناف شهرستان خوانسار، برای ۲۶ واحد صنفی و ۲ واحد صنعتی تولید نان خوانساری مجوز صادر شده است.

علی خاصی ادامه داد: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعطای تسهیلات دولتی اجرا و زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به مناسبت هفته دولت تعدادی واحد تولید نان خوانساری جهت معرفی بهتر سوغات خوانسار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 785997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.