بالاترین دما در اصفهان ۳۷ درجه ثبت شد/وزش باد و خیزش گردوخاک پدیده غالب استان

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور مخاطرات ناشی از وزش باد و گردوخاک برای امروز گفت: دمای هوای بیشتر شهرهای اصفهان پایین تر از ۳۷ درجه سانتی‌گراد و تنهادمای هوای کاشان و آران و بیدگل در دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته جاری آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق شرقی گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی سبب خیزش گردوخاک و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است که مخاطرات ناشی از وزش باد و گردوخاک برای امروز صادر شده است.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استاد اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی پیرامون اینکه دمای هوای هیچکدام از شهرهای اصفهان امروز بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت نشده است، خاطرنشان کرد: شهر کاشان و آران و بیدگل با بیشینه دمای ۳۷ درجه و میمه با کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق در استان ثبت شدند.

کد خبر 785994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.