۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان تفرش افتتاح شد

۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان تفرش افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی صبح امروز _شنبه دهم شهریور_ در جمع مردم روستای کهک شهرستان تفرش اظهار کرد: در سه سال گذشته خدمات بی شماری در روستاهای کشور و استان مرکزی انجام شده است که امید می‌رود این روند در دولت چهاردهم به جد ادامه یابد.

وی افزود: دفتر امور روستایی و شوراهای استان مرکزی در بین ۳۱ استان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است‌.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این مهم نتیجه هماهنگی و تعامل بین دهیاران، شوراها، دفتر امور روستایی، معاونت عمرانی و سایر بخش‌های مربوطه است تصریح کرد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی به صورت مستمر مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و در راستای رفع و بهره‌مندی عادلانه روستاییان از تمام امکانات، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: در یک سال گذشته درجه ۵۹۲ دهیاری استان مرکزی افزایش یافته است که از این تعداد ۲۱۵ دهیاری اخیراً افزایش درجه داشته‌اند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با این افزایش درجه، برنامه‌ریزی ویژه صورت گیرد تا امور مختلف در روستاها با کیفیت و خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود.

استاندار مرکزی تاکید کرد: امسال میزان اعتبار مدیریت روستاهای این استان ۱۵ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که در توسعه این مناطق نقش بسزایی دارد.

به گزارش ایمنا، در سفر یک روز استاندار مرکزی به شهرستان تفرش به مناسبت هفته دولت ۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید؛ با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۰۴ نفر فراهم شده است. یک‌هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده است.

کد خبر 785978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.