تمهیدات مدیریت شهری باید منتج به زیارت آسان شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: مجموع اقدامات و تمهیداتی که شهرداری مشهد و دستگاه‌های اجرایی برای دهه صفر اندیشیده است، باید منتج به زیارت آسان و در دسترس شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن منصوریان ظهر امروز _شنبه دهم شهریور_ در حاشیه بازدید از مواکب و ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر، اظهار کرد: یکی از هویت‌های اصلی شهر امام‌رضا (ع)، موضوع زیارت و فرهنگ میزبانی از زائران رضوی است، همین موضوع دهه پایانی ماه صفر را تبدیل به ایام خاصی برای مدیریت شهری مشهد مقدس کرده است.

وی افزود: در ایام پیش رو، مدیریت شهری مشهد و بخش‌های مختلف، اعم از موکب‌ها، هیئت‌های مذهبی، جمعیت‌های خدمت‌گذار و دستگاه‌های اجرایی و غیره پای کار آمده‌اند و آماده‌باش لازم را کسب کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری به عنوان قائم مقام مناسبت‌ها و مراسم شهرداری در این روزها، شبکه‌ای منسجم از ظرفیت‌های مردمی را تشکیل داده است، گفت: بروز و ظهور مجموع این اتفاقات و اقدامات باید منتج یک زیارت آسان و در دسترس از لحاظ اسکان، تغذیه و محصولات و مراسم فرهنگی شود.

منصوریان تصریح کرد: دستگاه‌های حمل‌ونقل و دیگر بخش‌های مرتبط نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر هستند.

کد خبر 785963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.