دستگاه‌های اجرایی در ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد همکاری کنند

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مورد استفاده محرومان قرار خواهد گرفت گفت: دستگاه‌های اجرایی برای ساخت سریع‌تر این محل همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _شنبه دهم شهریور_ در نشست بررسی وضعیت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد، اظهار کرد: کسانی که در بنیاد زائر، موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند قطعاً ثواب خواهند برد زیرا به زائران کمک می‌کنند.

وی افزود: بخش عمده زائرسرا برای محرومین خواهد بود، اما دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند از خدمات این زائرسرا برای جلسات خود در مشهد، استفاده مهمانان و اردوهای زیارتی استفاده کنند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: از همین رو دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در قبال خدمات آینده این زائر سرا، هم‌اکنون در ساخت آن مشارکت کنند.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه تصریح کرد: صنایع، شهرداری‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیرین برای پیشبرد ساخت زائرسرا کمک کنند.

حسین نژاد ادامه داد: این بنا نزدیک حرم در محله‌ای شلوغ و پر ترافیک در حال ساخت است و لازم است کار عمرانی آن تسریع یابد.

وی تصریح کرد: جزئیات طرح در اختیار معاونت عمرانی استانداری جهت باز طراحی احتمالی و سایر کمک‌های مقتضی قرار گیرد و قرارداد ساخت سه طبقه تا همکف با پیمانکار بسته شود زیرا ساخت بنا تا طبقه همکف نگرانی‌های ایمنی را کمتر خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: زائرسرا در مشهد مقدس برای استفاده مردم استان و به ویژه محرومان ساخته می‌شود و شهرداری‌هایی که توان لازم را دارند کمک کنند.

کد خبر 785943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.