شاداب‌سازی و بهسازی ۶۰۰ مدرسه در کهگیلویه و بویر احمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فعالیت ۱۰۰۰ نیروی جهادی در طرح «شهید عجمیان ۲»، شاداب‌سازی و بهسازی ۶۰۰ مدرسه در این استان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدرضا حسینی‌نیک، امروز_ شنبه دهم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «شهید عجمیان ۲» در ۶۰۰ کلاس درس مدارس استان در تابستان سال‌جاری با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان اجرا شد.

وی افزود: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی کلاس‌های درس در مدارس کم‌برخوردار و محروم در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی، آسفالت مدارس، اصلاح سیستم‌های گرمایشی، ایزوگام مدارس و استفاده بهینه از امکانات موجود انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال با همکاری سپاه پاسداران و بسیج دانش‌آموزی در مناطق مختلف استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی با بیش از یک‌هزار نفر نیروی جهادی از استان‌های مختلف کشور در این طرح شرکت کردند.

حسینی‌نیک خاطرنشان کرد: رفع مشکل برق مدارس، خرید و نصب تانکر آب، کولر آبی، موتور کولر و پمپ و سایر تجهیزات از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس در طرح شهید عجمیان است.

وی افزود: این دومین مرحله از اجرای طرح شهید عجمیان است که در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در اکثر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ‌آمیزی داشتند، توسط گروه‌های جهادی شاداب‌سازی شد و مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف آن است.

حسینی‌نیک ابراز کرد: در دو سال گذشته ۴۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف استان با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال تعمیر شده‌اند.

کد خبر 785939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.