راه‌اندازی مراکز مشاوره شهرداری اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از راه‌اندازی مراکز مشاوره شهرداری خبر داد.

سیدجمال میرصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مراکز مشاوره شهرداری اراک در فرهنگسراهای شهر و سیدالشهدا (ع)، مجتمع چند منظوره کوی امام علی (ع) و دفتر بازآفرینی شهری محله شهدای صفری راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مصاحبه تخصصی انتخاب روانشناسان برای فعالیت در مراکز مشاوره شهرداری برگزار شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: در جامعه امروزی توجه به موضوع مشاوره و مشورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه به علت نبود مهارت‌های ارتباطی شاهد بسیاری از اختلافات و مشکلات در خانواده و جامعه هستیم.

میرصادقی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مشاوره در زندگی امروزی و در راستای وظایف فرهنگی و اجتماعی مجموعه مدیریت شهری، پس از تشکیل اداره اجتماعی ذیل فعالیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در درصدد هستیم تا با راه‌اندازی مراکز مشاوره شهرداری در مناطق مختلف و فرهنگ‌سراهای شهر اراک با بهره‌گیری از اساتید مجرب و متخصص، سهمی در رفع و کاهش مشکلات شهروندان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: لازمه ایجاد مراکز مشاوره، استفاده از ظرفیت اساتید و روانشناسان متخصص و مجرب است، در این راستا مصاحبه تخصصی انتخاب روانشناسان برای فعالیت در مراکز مشاوره شهرداری برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: پس از انتخاب روانشناسان متخصص و برگزاری دوره‌های آموزشی، مراکز مشاوره شهرداری را در فرهنگسراهای شهر و سیدالشهدا (ع)، مجتمع چند منظوره کوی امام علی (ع) و دفتر بازآفرینی شهری محله شهدای صفری راه اندازی خواهیم کرد و امید است بتوانیم در این مسیر نیز خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

کد خبر 785916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام به کوی رودکی هم شهرداری رسیدگی کنه. چرا این امکانات رو به رودکی نمی‌دید؛ اتوبوس درست وحسابی هم نداره وهر نیم ساعت یکبار یه اتوبوس میاد و با توجه به اینکه شهرک ابوالفضل هم به زور آویزون رودکی کردید واز هلال احمر میدان امام و...هم مردم از اتوبوس رودکی استفاده میکنن وخیلی شلوغ میشه و اتوبوسی هم نداره