آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری سیستان و بلوچستان برای جابه‌جایی زائرین حرم رضوی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل این ناوگان برای خدمات‌رسانی به زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: با توجه به پایان طرح اربعین و فرا رسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای اعزام زائران به مشهد الرضا از آمادگی لازم برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان‌های خراسان جنوبی و گلستان، در مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس (۲۰ دستگاه روزانه به عنوان معین استان گلستان و ۲۵ دستگاه به عنوان معین استان خراسان جنوبی) از ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار استان‌های مذکور به منظور برنامه‌ریزی بازگشت زائران حرم رضوی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح ویژه تأمین و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب برای بازگشت زائران و کاروان‌های عزاداری از دهم شهریور به مدت هشت روز استمرار پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: زائران بارگاه امام هشتم علی‌بن‌موسی الرضا (ع)، در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل بیاید.

کد خبر 785890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.