سیدعلی عبدالهی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمانی راهکارهایی برای بهبود عملکرد سازمان و ایجاد زمینه مشارکت ذینفعان در مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات بهتر مشخص میشود.
وی افزود: ارزیابی سازمانی، موضوعات مختلفی همچون پیادهسازی برنامه استراتژیک، عملکرد کارکنان، برنامه و بودجه سازمان را مورد سنجش قرار میدهد و ارزیابی تعالی سازمانی بهعنوان مرتبهای بالاتر، کل یک سازمان را مورد بررسی قرار میدهد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حملونقل بار شهرداری اصفهان گفت: فرایند تعالی سازمانی موجب میشود کارکنان، مسئولان و مدیران سازمانها، روابط موجود بین عملکرد و فعالیت خود را در توانمندی ارائه خدمات به شهروندان و سایر ذینفعان تشخیص دهند و در نتیجه فعالیتها به شکل بهتر و با سرعت بیشتر پیش رود.
عبداللهی با تأکید بر اهمیت تعیین چشمانداز، استراتژیها، اهداف، تاکتیکها و سیاست گذاریها در این مدل، هدف خود را از پیادهسازی مدل تعالی سازمانی بهبود مستمر فرایندها، چابک سازی بیشتر سازمان، ارزشآفرینی بهتر و قدم گذاردن در مسیر تعالی سازمانی در راستای خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان و راهبران عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در فرایند ارزیابی تعالی سازمانی در قالب ۷ معیار، تمام فرآیندهای سازمان و کارکنان، ذینفعان و سبک رهبری و مدیریت مورد بررسی قرار میگیرد که این امر موجب توسعه و بهبود خدمات میشود، بنابراین این ارزیابی به شکل مؤثر برای سازمان و کارکنان آن و برای ذینفعان سازمان نیز مفید خواهد بود.
نظر شما