مسیر دوچرخه‌سواری پارک کوثر تبریز آماده‌سازی می‌شود

شهردار منطقه ۳ تبریز از آماده‌سازی مسیر دوچرخه‌سواری پارک کوثر در شهرک سفیر امید به طول یک کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، علی قاسمی صبح امروز _شنبه دهم شهریور_ در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: برای فراهم کردن محیطی امن، زیبا و مفرح برای دوچرخه‌سواری نوجوانان و کودکان، رینگی به طول یک کیلومتر در پارک کوثر توسط معاونت فنی و عمرانی شهردار منطقه در حال آماده‌سازی است.

وی افزود: این مسیر دوچرخه‌سواری با عرض ۵.۱ متر در حال اجرا است و پس از پایان عملیات آسفالت‌ریزی برای استفاده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۳ تبریز عنوان کرد: این مسیر به منظور رفت‌وآمد و دوچرخه‌سواری شهروندان ایجاد می‌شود تا بتوانند در منطقه‌ای ایمن تردد و دوچرخه‌سواری کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه مسیر شهرک سفیر امید به‌دلیل ورودی از اتوبان شهید کسایی یکی از اصلی‌ترین مبادی ورودی شهر تبریز است و روزانه هزاران مسافر از طریق ترمینال مرکزی تبریز وارد شهر تبریز می‌شوند، اضافه کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران، فضای سبز و پیاده‌راه مناسبی در این پارک مهیا شده است.

وی ادامه داد: احداث پیاده‌راه جاده سلامت در خیابان آزادی، ایمن‌سازی پارک یادگار امام (ره) با احداث ۶۰۰ مترمکعب دیوار حائل، احداث خانه کودک و عمارت کلاه فرنگی در باغشمال، اجرای کف‌پوش در خیابان‌های باغشمال، شریعتی، میدان حکیم نظامی، آبادانی مسکن و سایر پروژه‌ها از دیگر پروژه‌های فعال عمرانی منطقه است.

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: آماده‌سازی پارک محله‌ای حافظ برای بهره‌برداری، تجهیز و ایمن‌سازی محوطه پارک زنگوله باغ و پارک هیئت علمی، بازسازی آب‌نمای پارک هیئت علمی، تکمیل و اجرای سقف و ایمن‌سازی ورودی‌های سرویس بهداشتی‌های سطح حوزه از دیگر پروژه‌های عمرانی است که توسط معانت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در حال تکمیل یا اجرا است.

کد خبر 785793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    2 0
    با تشکر از شهرداران مناطق مختلف تبریز تقاضا دارم در نقاط مختلف شهر بخصوصی ورودی شهر و پارکها توالت‌های عمومی وآبخوری ها را افزایش دهند
  • معصومه عبدی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    باتشکر ازشهردار منطقه 3لطفا برا آلاچیق های پارک مسافر روشنایی بکشین، چون خیلی تاریک میشه نمیتونیم استفاده کنیم؛ خیلی پارک خوبیه از وقتی اینجا رودرست کردین ما اصلا شاهگلی نرفتیم.باتشکرفراوان ازشهرداری منطقه 3
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    تشکر از شهرداری تبریز تقاضا داریم در پارک ها سطل های زباله بزرگتر گذاشته بشه و هم چنین مسیر هایی برای دوچرخه سوار ها در نظر گرفته بشه