سپاهان تیم هزار میلیاردی است/ شایسته کسب تساوی بودیم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم هزار میلیاردی سپاهان مقابل ما وقت‌کُشی کرد اما در عین شایستگی نتوانستیم از بازی امروز امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید دقیقی شامگاه امروز _جمعه نهم شهریور_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم از فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران که با پیروزی یک بر صفر طلایی‌پوشان همراه شد، اظهار کرد: از مسئولان برگزارکننده بازی و شرایطی که برای جدال امروز مهیا کرده بودند تشکر می‌کنم. باید بگویم مهم‌ترین پدیده در استان قزوین تیم فوتبال شمس‌آذر است و خیلی‌خوب این استان را به کشور معرفی می‌کند.

وی افزود: بازیکنان من شایسته‌وار و خیلی‌خوب مقابل تیم پرمهره سپاهان بازی کردند، خلق موقعیت‌های زیادی مقابل سپاهان داشتیم و در اکثر دقایق این دیدار سوار بر بازی بودیم. با این‌حال تیم هزار میلیاردی سپاهان مقابل ما وقت‌کُشی کرد و بابت بازی امروز از بچه‌های خودم تشکر می‌کنم که جنگیدند و ثابت کردند هنوز هم می‌شود به جوانان اعتماد کرد.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین تصریح کرد: روی بد فوتبال در سه هفته اخیر به شمس‌آذر رو کرد و امروز هم تجربه بازیکنان سپاهان به این تیم کمک کرد و توانستند بردشان مقابل تیم ما را در ۹۰ دقیقه دیدار حفظ کنند. با این وجود روز سختی برای آنان رقم زدیم و اگر نتیجه نگرفتیم به‌علت فرصت‌سوزی‌هایی بود که داشتیم.

سعید دقیقی ادامه داد: نتایج‌مان در هفته‌های اخیر تقدیر خداوند است. همیشه تلاش می‌کنیم چرا که معتقدیم شانس از آن انسان‌های تلاش‌گر است. پس باید بیشتر تلاش کنیم تا مقدرات را همراه خودمان کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه برخلاف صحبت‌هایش در آمار بازی با سپاهان برابر بوده است و شاید صحبت‌هایش برای توجیه باخت مقابل سپاهان بود، خاطرنشان کرد: اینکه آمار چگونه بوده باید عنوان کنم آمار اهمیت ندارد و ممکن است سپاهانی‌ها دقایقی سرتر بوده و مالکیت داشتند اما هرچه از زمان بازی پیش رفت سپاهان فشار تیم ما را حس کرد. هزار میلیاردی بودن سپاهان ایراد نیست و خوب است که فوتبال‌مان به جایی رسیده که بازیکنان از اروپا به لیگ‌برتر ایران می‌آیند. ضمن اینکه آقای آذربایجانی دوست خوب بنده است و می‌تواند جا پای محمدرضا ساکت بگذارد. بودجه سپاهان ۱۰ برابر ما بوده و بازهم باتوجه به تفاوت بودجه می‌توانستیم حداقل نتیجه تساوی را از بازی امروز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین عنوان کرد: خوشحالم که مازیار زارع در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نتیجه می‌گیرد و این قطعاً زحمات مدیریتی‌شان است. من‌هم تا آخرین روزی که در آن‌جا بودم برای ملوان تلاش کردم اما طی صحبت‌هایی که صورت گرفت آقای دنیامالی به‌من اعلام کرد شرایط مالی خوبی در ملوان وجود ندارد اما گویا رفتن من برای جذب اسپانسر کمک‌شان کرد.

سعید دقیقی در پایان گفت: وقتی مجدداً به شمس‌آذر آمدم این تیم به‌اندازه انگشتان دو دست بازیکن نداشت و به‌مراتب شرایط ملوان بهتر بود و کیفیت آن‌ها در ادامه مسیر به تلاش وقت ما اضافه کرد. ما در شمس‌آذر بازیکن نداشتیم و از تیم‌های لیگ دسته‌یکی بازیکن گرفتیم. بازیکن ۲۱ ساله‌ام که ۳۰۰ میلیون قرارداد دارد امروز برای ما به‌میدان رفت. زمانی که به شمس‌آذر برگشتم ۷۰ درصد تیم جدا شده بودند اما از بازیکنانی که در لیگ دسته‌اول میدان نمی‌دیدند استفاده کردیم و خوشبختانه به‌مرور خودشان را در ترکیب نشان دادند.

کد خبر 785738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.