امیدوارم نتایج عادلانه رقم بخورد / باشگاه به‌دنبال صدور کارت‌بازی خریدهای جدید است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مدیریت باشگاه به‌دنبال فراهم کردن شرایط است تا خریدهای جدیدمان بتوانند از بازی آینده در لیست قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه امروز _جمعه نهم شهریور_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته سوم از فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران که با پیروزی یک بر صفر طلایی‌پوشان همراه شد، اظهار کرد: یک بازی رقابتی دیگر مقابل تیم پرانرژی شمس‌آذر انجام دادیم اما چه حیف که از همه موقعیت‌ها استفاده نکردیم. بابت پیشرفتی که امروز هم نشان دادیم خوشحالم و از هواداران‌مان بابت طی‌کردن این مسیر طولانی برای حمایت از تیم ممنونم. قطعاً با آن‌ها روبه‌جلو می‌رویم و برتری‌های بیشتری به‌دست می‌آوریم.

وی افزود: امیدوارم همان‌طور که امروز کارت‌بازی هادی محمدی صادر شد، در بازی بعدی بازیکنان بیشتری در دسترس داشته باشیم. باشگاه درحال پیگیری و به‌دنبال فراهم کردن شرایط بازی خریدهای جدیدمان است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم نتیجه بازی امروز عادلانه بوده باشد. همه ما انسان هستیم و می‌دانیم در هر لحظه که نیاز باشد باید از دستگاه‌های موردنیاز همچون سیستم کمک‌داور ویدیویی استفاده کنیم. البته این نکته را باید در نظر گرفت که داوران در لحظات به‌خصوص می‌توانند از این سیستم استفاده کنند. همین‌که مردم بدانند VAR وجود دارد و تصمیمات در بازی‌ها عادلانه است کفایت می‌کند.

ژوزه مورایس در پایان گفت: نظر سرمربی شمس‌آذر درخصوص خلق موقعیت‌های این تیم و سبک بازی‌شان برای من قابل‌احترام است اما نظر خاصی ندارم. کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام‌خمینی اراک هم خیلی‌خوب بود و شرایط مناسبی داشت. خوشحالم که در این زمین بازی کردیم و از افرادی که حواس‌شان به این زمین است و از باشگاه آلومینیوم بابت مراقبت از این زمین و همکاری‌شان با تیم ما ممنونم و همیشه تلاش می‌کنم زحمات آنان را جبران کنم.

کد خبر 785736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.