رمز موفقیت‌ من توکل به خدا بود/ استفاده از فضای مجازی برای یادگیری نکات کنکور

رتبه هشتم کنکور سراسری در رشته انسانی توکل به خدا و پایبندی به برنامه درسی را رمز موفقیت خود در کنکور سراسری دانست و گفت: از فضای مجازی بیشتر برای یادگیری نکات کنکوری استفاده کردم.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد، اظهار کرد: تلاش می‌کردم هر روز حداقل ۱۰ ساعت مطالعه داشته باشم و در زمان مطالعه هم به سوالات تستی و هم به سوالات تشریحی توجه داشتم.

وی با بیان اینکه با توجه به نتایج علمی اولیه در آزمون‌ها انتظار این رتبه رو داشتم، افزود: این موفقیت را حاصل توکل به خدا، دعای خیر پدر و مادرم، حمایت‌های مدیر و کادر مدرسه نمونه دولتی ملک ثابت یزد و تلاش و پشتکار خود در این مسیر می‌دانم.

رتبه هشتم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی خاطرنشان کرد: پدر و مادرم من را به صورت مالی و عاطفی حمایت و به مسیر درست راهنمایی می‌کردند، معلمان مدرسه حمایت‌های علمی لازم را به عمل آوردند و در کنار این آموزش‌ها از کلاس‌های کنکور نیز استفاده می‌کردم.

اسلامی زارچی در خصوص میزان تفریحات خود در دوران کسب آمادگی برای کنکور گفت: تلاش می‌کردم بیشتر به مطالعه بپردازم، در کنارش گاهی اوقات به بازی‌های رومیزی و ویدئویی نیز می‌پرداختم.

وی در خصوص میزان مدت سپری کردن در صفحات مجازی افزود: بیشترین استفاده من از فضای مجازی برای تحصیل و یادگیری نکات کنکوری بود.

رتبه برتر کنکور سراسری از استان یزد با اشاره به اینکه در نظر دارد رشته حقوق دانشگاه تهران را انتخاب کند، تصریح کرد: به دانش‌آموزان کنکوری توصیه می‌کنم با توکل به خدا، برنامه‌ریزی درست و پایبندی به برنامه تلاش کنند تا آن‌ها نیز به موفقیت و هدف خود برسند.

کد خبر 785729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.