نتایج کنکور نوبت دوم ۱۴۰۳ + زمان دانلود دفترچه و لینک سایت my.sanjesh.org

کارنامه داوطلبان کنکور در حال حاضر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ طبق زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش با توجه به رتبه آن‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نتایج آزمون سراسری استخراج شده و کارنامه علمی (ملاک انتخاب رشته) و رتبه داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

زمان دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج آزمون سراسری، دفترچه انتخاب رشته برای داوطلبان روز یکشنبه یازدهم شهریور در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر می‌شود. پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته، داوطلبان مجاز می‌توانند از چهاردهم تا هجدهم شهریور ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

اسامی رتبه‌های برتر در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

حاضرین در جلسه آزمون یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۰۱ نفر بودند و مجازین به انتخاب رشته یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر است. ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها در بخش با آزمون ۱۵۳ هزار و ۷۵۴ نفر است و ظرفیت پذیرش بدون آزمون ۳۱۰ هزار و ۴۳ نفر است.

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

با توجه به تعویق دو هفته‌ای در برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری، مسئولان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پیش‌بینی کرده‌اند که نتایج نهایی پس از پایان مراحل انتخاب رشته و برگزاری سایر فرآیندهای رشته‌های نیمه متمرکز در مهر ۱۴۰۳ اعلام شود.

کد خبر 785725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.