حوزه‌های درون ‌نظارتی ادارات و سازمان‌ها تقویت شود

بازرس کل استان قزوین گفت: باید حوزه‌های درون‌نظارتی سازمان‌ها و ادارات را تقویت کرد تا با قاعده‌گذاری غلط نارضایتی ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ابوالفضل خمسه امشب _جمعه نهم شهریور_ در دیدار با محمد پیری شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه اظهار کرد: محمدیه شهری با زیرساخت‌های خوب است که در حوزه شهرسازی الگو و نمونه است. با مدیریت و ابتکار شهرداری جایگاه محمدیه محفوظ نگه داشته شده و امید که با همین نگاه خلاقانه، حرکت و توسعه در شهرهای محمدیه و مهرگان استمرار یابد.

وی با بیان اینکه درآمد پایدار تعاریف مختلفی دارد، افزود: چشم‌انداز مدیریت شهری در درآمد پایدار این است که برای آیندگان زیرساخت‌ها ایجاد شود تا با آینده‌نگری تطبیق داشته باشد، چرا که در بحث درآمد پایدار شهری، شهرداری درآمد-هزینه است و در راستای عدم وابستگی به دولت اقدامات مهمی را در دستور کار قرار دهد.

بازرس کل استان قزوین با بیان اینکه مستندسازی از ظرفیت‌ها و اقدامات رابطه مستقیم با توانمندی مدیریت شهری دارد، گفت: باید دستگاه‌ها در این زمینه اقدام کنند، هر چند در بحث استفاده از ظرفیت‌ها حرکت و اقدام بدون برنامه ممنوع و منجر به شکست خواهد شد.

خمسه اضافه کرد: نگاه مدیران در حوزه بودجه باید واقع‌نگرانه باشد و در هزینه‌کردها دقت لازم را داشته باشند. در ضمن باید حوزه‌های درون‌نظارتی سازمان‌ها و ادارات را تقویت کرد تا با قاعده‌گذاری غلط نارضایتی ایجاد نشود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت کار خلاقانه و جهادی در اجرای طرح‌ها گفت: در راستای تسریع در اجرای برنامه‌ها پس از طرح خلاقانه، میان بر در کارها در راستای منویات مقام معظم رهبری تولید شود تا شاهد کاهش هزینه‌ها و زمان باشیم.

بازرس قضائی کل استان قزوین با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید خروجی داشته باشد و رضایت‌مندی مردم را به وجود آورد، چرا که اجرای برنامه‌های فرهنگی رابطه مستقیم با نشاط و شادی شهروندان دارد.

خمسه ادامه داد: همراهی و همکاری اعضای شورای شهر با شهردار منجر به رشد و توسعه شهری، ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاق خواهد شد. امیدواریم که مدیران قدرت نقدپذیری را به جهت رفع ایرادات، انتقادات و پیشبرد اهداف عالی در خود تقویت کنند.

کد خبر 785724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.