افتتاح ۱۲۷ پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در اراک

فرماندار اراک گفت: ۱۲۷ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در اراک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، امیر هادی ظهر امروز _جمعه نهم شهریور_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۲۷ طرح این شهرستان ۱۲۲ پروژه عمرانی و پنج پروژه اقتصادی است.

وی افزود: در مجموع ۱۱,۴۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف این پروژه‌ها شده که برای هزار و ۲۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

فرماندار اراک از افتتاح مجتمع اداری بخش معصومیه خبر داد و اظهار کرد: بخش معصومیه در نقطه‌ای استراتژیک قرار دارد و باید ساختمانی در جایگاه این نقطه احداث می‌شد البته مجتمع اداری بخش معصومیه برای تمامی دستگاه‌هاست و هر دستگاهی که نیاز به مکان برای فعالیت داشته باشد می‌تواند در این ساختمان مستقر شود.

هادی اضافه کرد: در مجموع اعتبارات عمرانی هزینه شده بخش معصومیه نزدیک به ۳۱ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: این مجتمع به مساحت ۷۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ظرف مدت یک سال ساخته شده است.

فرماندار اراک ادامه داد: این ساختمان یکسال زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید و فرایند احداث مجتمع اداری بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داشت.

کد خبر 785698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.