زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ + نمره کل و لینک سایت sanjesh.org

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳، روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.ir قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دلیل انتخابات ریاست جمهوری، آزمون سراسری نوبت دوم از هشتم به بیست‌ودوم تیر منتقل شد. همین امر موجب شد دو هفته کار اعلام نتایج به تعویق افتد.

نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۳

نتایج آزمون سراسری استخراج شده است و پیش‌بینی می‌شود از نیمه شب تا صبح شنبه دهم شهریور در اختیار داوطلبان و روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.ir قرار گیرد.

نمره کل و نمرات خام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

نمره‌کل و نمرات خام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در حال حاضر در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمره کل و نمرات خام خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: محاسبه نمره و تراز کل

در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در نوبت دوم سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند کارنامه علمی اولیه به صورت مجزا نمایش داده شد. برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

با توجه به تعویق دو هفته‌ای در برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری، مسئولان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پیش‌بینی کرده‌اند که نتایج نهایی پس از پایان مراحل انتخاب رشته و برگزاری سایر فرآیندهای رشته‌های نیمه متمرکز در مهر ۱۴۰۳ اعلام شود.

کد خبر 785694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پانیذ پویافر IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 1
    خیلی خوب بود
  • ابوالفضل IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    1 2
    خوب بود
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 0
    چرا امسال رتبه ها خراب شده؛ تراز هم که پایین آمد. همه دارند گریه می کنند فکری کنید و سریع اعلام رسانی کنید
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    3 0
    دانش آموزان واولیا تا صبح گریه می کنند چرا علوم تجربی چنین کردید خدایا فکری کنید رتبه ها رو واقعی کنید همه رو دیوانه کردید
  • s.f IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    5 0
    خدا ازتون نگذره که با اعصاب و روان بچه های ما اینطوری بازی کردین
  • T.m IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    3 0
    اینم شد نتایج
  • US ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    2 0
    ما تمام سایت ها براساس معدل وتراز کنکور رتبه خواستیم؛حداکثر۱۸۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ شد شما اعلام کردید ۷۰۰۰۰ مگر سوابق تحصیلی ۵۰ درصد نبود، میانگین معدل مگه پایین نبود. بعد ما با معدل ۱۵ کتبی روزانه عیر مجاز شدیم. این اموزش پرورش با اون درس دادنش توی مدارس دولتی برایمون تراز انتخاب کرد. چرا با احساسات بچه ها وخانواده ها بازی می کنید؛ حباب رتبه ها رو از بین ببرید. بچه هایی هم که در دانشگاه هستند هم دوباره انتخاب رشته کردند از دست بی نطمی وبی عدالتی شما خسته شدیم. زودتر رتبه ها رو واقعی کنید