ضرورت پرهیز از نگاه جناحی در انتخاب مدیران میانی دولت

امام جمعه بجنورد با اشاره به ویژگی‌های مدیران طراز جمهوری اسلامی، گفت: دولت چهاردهم در انتصاب مدیران میانی نگاه جناحی نداشته باشد و افراد متخصص را برگزیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه نهم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: شجاعتی که امام حسن (ع) برای برقراری صلح با معاویه انجام داد کمتر از شجاعت امام حسین (ع) در مبارزه با دشمن نبود.

وی در ادامه افزود: ملاک دولت چهاردهم در انتخاب مدیران میانی باید بر اساس شایستگی‌های فرد و به دور از هر گونه نگاه جناحی باشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کابینه دولت چهاردهم، گفت: ایشان ۱۲ توصیه برای دولت داشتند که یکی از آنان دقت در انتخاب مدیران میانی بود و تاکید کردند که مدیران متعهد، وفادار و متخصص در کار انتخاب شوند.

نوری گفت: باید فعالیت‌های افراد بررسی شود، افرادی که توانایی و تعهد و تخصص دارند در فعالیت بمانند و افراد فاقد شایستگی جا به جا شوند.

وی افزود: یکی دیگر از توصیه‌های رهبری، استفاده از توان کارشناسان و مشاوران است لذا کارشناسان، باید افرادی متدین، اهل شناخت و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی‌های کشور باشند تا از ظرفیت جوانان متدین و متخصص بهره گرفته شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: کارشناس‌هایی که دولت به کار می‌گیرد نباید حریص، ترسو و بخیل باشد، ما جوانان پاک، متعهد و متخصص زیادی در کشور داریم که می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای مشاوره و انجام کار استفاده کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای خود تربیت و سبک زندگی افراد جامعه را به سمت فرهنگ منحط غربی می‌برد.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: دشمن در پی اختلاف مؤمنین است و این تفکر باطل با وحدت امت اسلامی به نتیجه مدنظر آن‌ها نمی‌رسد.

کد خبر 785692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.