دل بستن به شیطان بزرگ حماقت است

امام جمعه شهرستان کوهپایه گفت: شهدای دولت و ملت,ترورها ,جنایت‌ها و کشتار و زخمی کردن ۱۳۳ هزار نفر از مردم‌ غزه به‌صورت مستقیم توسط اسرائیل با کمک آمریکای جنایتکار انجام می‌شود و مبارزه ما با آنها تا آخرین لحظه ادامه دارد و دل بستن به این شیطان بزرگ حماقت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری ظهر امروز _جمعه نهم شهریور_ در نماز جمعه این هفته شهرستان کوهپایه اظهار کرد: هم اکنون نوبت عملکرد دولت است و اولین درخواست مردم پس از انتخاب و پس از اعتماد کم سابقه مجلس، همدلی عملی است و بیانات حضرت آقا خواسته‌های مردمی و رهبری، رعایت اولویت مثل مساله هسته‌ای و گرانی و تورم است و امید نبستن به دشمن و افزایش قدرت خرید مردم و مهم‌تر از همه حضور در بین مردم است و مسئولی که در بین مردم نباشد مسئول بی دردی است.

وی افزود: شهدای دولت و ملت و ترورها و جنایت‌ها و کشت و کشتارها و کشتن و زخمی کردن ۱۳۳ هزار غزه‌ای به‌صورت مستقیم توسط اسرائیل با کمک آمریکای جنایتکار انجام می‌شود و مبارزه ما با آنها تا آخرین لحظه ادامه دارد و دل بستن به این شیطان بزرگ حماقت است.

امام جمعه کوهپایه گفت: امارات با کمک اردن و دبی و عربستان، کریدور زمینی جهت خدمت تجاری به اسرائیل می‌کند و در جنایت صهیونیست شریک است‌.

جمیاری افزود: کاش روزی بانک‌های ما تمام اسلامی می‌شد و وام‌ها به صورت قرض‌الحسنه داده می‌شد و وام ازدواج جوانان تسهیل تا جامعه ما به رشد نزدیک تر می‌شد.

جمیاری ضمن تشکر از موکب داران شهرستان کوهپایه گفت: از همه موکب داران محب امام حسین (ع) و موکب جاده ترانزیتی کوهپایه و موکب شهدا که هم کار فرهنگی و هم خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی باهنر و رئیسی را گرامی می‌داریم و تاکید می‌کنیم که راه موفقیت دولت چهاردهم ادامه دادن راه این شهدا با وفاق و همدلی و حضور در بین مردم است.

کد خبر 785689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.