خطر نفوذی‌ها برای کشور جدی شمرده شود

امام جمعه قم گفت: مسئولان باید در هر سطح و مرتبه‌ای خطر نفوذی‌ها برای امنیت کشور را جدی گرفته و با آن مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز _ جمعه نهم شهریور _ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به فرارسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: حفظ وحدت از سیره‌های ارزشمند پیامبر اکرم (ص) بود که باید امروز نیز سرلوحه امور مسلمانان جهان قرار گیرد.

وی افزود: اگر وحدت در میان امت اسلامی ترویج شود، اسرائیل و دیگر دشمنان اسلام نمی‌توانند چنین ظلم بزرگ و آشکاری در حق امت داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در حال حاضر حتی برخی از شهروندان رژیم اشغالگر نیز نسبت به رفتار وحشیانه این رژیم اعتراض می‌کنند، گفت: مسلمان واقعی نمی‌تواند در برابر وضعیت مسلمانان غزه بی تفاوت بوده یا در مسیر دشمن حرکت کند.

آیت الله سعیدی همچنین به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و ابراز داشت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به ما یادآوری می‌کند که همواره باید نسبت به خطر نفوذی‌ها هشیار بوده و به عوامل مشکوکی که ممکن است بخواهند وارد امور حساس شوند، اعتماد نکنیم.

وی یک نمونه نفوذ را مربوط به گروهک منافقین دانست و گفت: این گروهک ابتدا خود را نسبت به آرمان‌های آزادی خواهان مشتاق نشان داد اما در عمل مشخص شد که دست در دست دشمنان قسم خورده ایران و اسلام دارد و با گذشت سال‌ها از قتل عام و جنایات بسیار پررنگ این گروهک، هنوز این فرقه بر مرام خود استوار بوده و از امور جنایت‌کارانه ابراز پشیمانی نکرده‌اند.

کد خبر 785656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.