شرایط حمل‌ونقل معلولان در اصفهان بهبود می‌یابد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات چشمگیری در حوزه حمل‌ونقل برای معلولان انجام شده یا در دست اقدام است، همچنین تلاش‌ها برای بهبود این شرایط ادامه خواهد داشت.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های مدیریت شهری، توجه به اقشار آسیب‌پذیر و توان‌خواه است که در این میان، معلولان جایگاه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: اقدامات چشمگیری در حوزه حمل‌ونقل برای معلولان انجام شده یا در دست اقدام است.

وی افزود: در این راستا در سال گذشته بخشی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی را حتی با وجود محدودیت‌ها به خدمات‌رسانی به معلولان اختصاص دادیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اتوبوس‌هایی که در حال حاضر در حال خریداری است، امکان کاهش ارتفاع برای استفاده افراد دارای ویلچر را دارد، با این وجود، این تجهیزات نیازمند هماهنگی بیشتر و فرهنگ‌سازی در بین شهروندان است تا اولویت استفاده از آن‌ها رعایت شود.

قربانی خاطرنشان کرد: هدف مدیریت شهری این است که امکانات مناسبی برای جابه‌جایی راحت‌تر معلولان در سطح شهر فراهم کند، هرچند وضعیت کنونی رضایت‌بخش نیست، اما تلاش‌ها برای بهبود این شرایط ادامه خواهد داشت.

کد خبر 785644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.