درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در عمق ۱۰۰ کیلومتری کویر ساغند خبر داد و گفت: در این درگیری تعداد ۲ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و حدود ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و مورفین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد با اعلام درگیری مسلحانه با قاچاقچیان اظهار کرد: در تبادل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در خصوص حمل مقادیر قابل توجهی مواد افیونی به صورت مسلحانه از کویر ساغند بلافاصله مأموران کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نیمه شب گذشته با حضور میدانی اینجانب و ارائه تدابیر لازم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه یگان‌های عملیاتی یزد و کرمان، کاروان قاچاقچیان را مشاهده و با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: در این درگیری مسلحانه تعداد ۲ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودرو تویوتا به همراه مقادیری سلاح و مهمات شامل، کلاشینکوف و گرینوف به همراه فشنگ مربوطه کشف شد.

بهدانی فرد افزود: حدود ۷۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و مورفین نیز از سوداگران مرگ کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از استان‌های شرقی بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند افزود: قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند استان یزد جولانگاه آن‌ها نبوده و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس است.

کد خبر 785612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.