فولاد در تعقیب گلساپوش/ تداوم جدال‌های میلی‌متری در هفته سیزدهم؟

هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران فردا با برگزاری پنج دیدار در شهرهای هرمزگان، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی فردا _شنبه دهم شهریور_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای هرمزگان، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر پیگیری می‌شود.

فولاد هرمزگان - مقاومت گلساپوش یزد

در یکی از این هفته مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه غدیر بندرعباس میهمان فولاد هرمزگان است؛ فولاد هرمزگان هفته گذشته میهمان شاهین خزر رودسر بود و موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شود.

مقاومت گلساپوش یزد هفته گذشته را با میزبانی از پارس جنوبی بوشهر پشت‌سر گذاشت موفق شد در نهایت با اختلاف یک گل پیروز شود.

دکتر تأمین اصفهان - شاهین خزر رودسر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته سیزدهم دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه تختی تیران از شاهین خزر رودسر میزبانی می‌کند؛ دکتر تأمین اصفهان هفته گذشته میهمان تیم چادرملوی اردکان بود که در نهایت یک دیدار حساس و نزدیک، در ضربات پنالتی یک ضربه از حریف عقب ماند و نتیجه را واگذار کرد.

شاهین خزر رودسر هفته گذشته از فولاد هرمزگان میزبانی کرد، اما در نهایت این دیدار حساس و نزدیک موفق به کسب پیروزی در خانه نشد و امتیاز این دیدار را به فولادی‌ها هدیه کرد.

وحدت مهریز - چادرملو اردکان

در دیگر دیدار این هفته وحدت مهریز در ورزشگاه شهید محصل مهریز از چادرملو اردکان میزبانی می‌کند؛ وحدت مهریز هفته گذشته میهمان شهرداری بندرعباس بود و در نهایت با یک گل کمتر مغلوب تیم میزبان شد.

چادرملو اردکان نیز هفته گذشته میزبانی دکتر تأمین اصفهان بود و در پایان این دیدار موفق شد با اختلاف یک ضربه پنالتی حریف اصفهانی خود را شکست دهد و پیروز میدان شود.

پارس جنوبی بوشهر - پاس جوان گناوه

در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ‌برتر پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر به مصاف پاس جوان گناوه می‌رود؛ پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته را با جدال با این مقاومت گلساپوش در خانه خود پشت‌سر گذاشت که در یک بازی حساس و نزدیک نتیجه این دیدار را با اختلاف یک گل واگذار کرد.

پاس جوان گناوه هفته گذشته میزبان آداک نوشهر بود که در یک دیدار پر گل مغلوب حریف بوشهری خود شدند.

آداک نوشهر - شهرداری بندرعباس

در یکی دیگر از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران شهرداری بندرعباس میهمان آداک نوشهر در ورزشگاه حسینی نوشهر است؛ آداک نوشهر هفته گذشته میهمان پاس جوان گناوه بود و موفق شد با راه‌انداختن جشنواره‌گل پیروزی در آن دیدار را از آن خود کند.

شهرداری بندرعباس هفته گذشته از وحدت مهریز پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با یک گل بیشتر پیروز شود.

برنامه هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران

شنبه ۱۰ شهریور

  • فولاد هرمزگان - مقاومت گلساپوش یزد (ساعت ۱۹)
  • دکتر تأمین اصفهان - شاهین خزر رودسر (ساعت ۱۹)
  • وحدت مهریز - چادرملو اردکان (ساعت ۱۹:۱۵)
  • پارس جنوبی بوشهر - پاس جوان گناوه (ساعت ۱۹:۳۰)
  • آداک نوشهر - شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۹:۳۰)
کد خبر 785576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.