مشخصات گوشی a05s + قیمت و دوربین a05s (۹ شهریور)

گوشی سامسونگ A05s با داشتن یک سری قابلیت‌های کاربردی روزمره در کنار قیمت مناسب، نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی A05s فراتر از یک دستگاه دیجیتال است؛ این گوشی، دریچه‌ای به دنیایی تازه از امکانات و تجربه‌ها است. با طراحی ظریف و کارآمد، در دست شما نه تنها یک ابزار، بلکه یک اثر هنری قرار دارد. A05s با سرعت و قدرتی که در خود نهفته دارد، شما را به سفری در دل فناوری می‌برد؛ سفری که در آن، هر لحظه‌ای ثبت می‌شود و هر خاطره‌ای به‌یادماندنی‌تر از پیش خواهد بود. این گوشی همراهی است که با هر نگاه، شما را شگفت‌زده می‌کند و با هر استفاده، تجربه‌ای جدید و بی‌همتا برایتان رقم می‌زند.

مشخصات گوشی A05s از نظر نرم افزار

A05s با رابط کاربری One UI 5 به بازار عرضه شده که به واسطه به‌روز بودن، اتفاقات جدید و لذت بخشی برای مخاطبانی که از این گوشی استفاده می‌کنند رقم می‌زند. استفاده از آخرین تغییرات و آپدیت‌ها، در سرعت و اجرای برنامه‌ها، حذف برنامه‌های غیرکاربردی و حتی تغییر شکل و بهتر شدن آیکون برنامه‌ها، تأثیر گذاشته است.

گفتنی است که رابط کاربری A05s سامسونگ منطبق بر اندروید ۱۳ ارائه شده است و قابلیت آپدیت به اندروید ۱۴ را نیز دارد. نرم‌افزار این گوشی شما را با یک تجربه کاربری جذاب و لذت‌بخش جدیدی روبرو کرده و شما را غرق در دنیای تکنولوژی می‌کند.

این امر تجربه کاربری بدون دردسر، عملکرد پیشرفته و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها را به محض شروع استفاده از گوشی A05s سامسونگ تضمین می‌کند. همانطور که می‌دانید اندروید دارای اکوسیستم گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی است که از طریق فروشگاه Google Play و سایر منابع شخص ثالث در دسترس هستند. کاربران می‌توانند طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را دانلود و نصب کنند تا عملکرد گوشی‌های خود را افزایش دهند.

مشخصات سامسونگ A05s از نظر سخت افزار

زمانی که سخن از سخت‌افزار یک گوشی به میان می‌آید، قطعاً همه حواس‌ها به‌سمت قلب تپنده آن یعنی پردازنده‌اش معطوف می‌شود که در رابطه با Galaxy A05s باید گفت این نقش را تراشه اسنپدراکون ۶۸۰ بازی می‌کند که اگر بخواهیم اطلاعات دقیق و کامل‌تری در رابطه با آن بدهیم، به پردازنده مرکزی می‌رسیم که در واقع معماری هسته‌های آن شامل دو دسته چهار تایی است که حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز را ارائه می‌دهند. این ترکیب با یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در کنار ۶ گیگابایت رم، یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با قیمت مناسب را برای کارهای معمولی و روزانه آماده کرده است.

گوشی A05s دارای درگاه اختصاصی حافظه microSDXC است به این معنی که علاوه بر دو سیم‌کارت می‌توانید از یک کارت حافظه نیز استفاده کنید. مهم‌ترین کاری که سامسونگ برای تولید گوشی جدید خود انجام داده، استفاده از یک چیپست قوی‌تر نسبت به نسل‌های پیشین خود در این بازه قیمتی بوده که تأثیر خود را در شارژدهی بهتر هم به خوبی نشان داده است.

با توجه به تمام موارد گفته شده، می‎‌توان به این نتیجه رسید که درست است ما با یک محصول خوش قیمت اقتصادی روبرو هستیم، اما سامسونگ در بخش سخت‌افزار تلاش کرده تا جایی که امکان دارد، با تجهیز کردن این بخش، ارزش خرید A05s را بالا ببرد که ظاهراً موفق هم بوده است.

در مشخصات گوشی سامسونگ A05s چیپست Qualcomm Snapdragon 680 در مرکز توجه قرار می‌گیرد و عملکرد لازم را برای کاربر فراهم می‌کند. پردازنده گرافیکی Adreno 610 به دلیل مصرف انرژی بهینه و ایجاد تعادل بین عملکرد و بهره‌وری انرژی، عملکرد کم نقصی را از خود به جای می‌گذارد.

مشخصات گوشی a05s + قیمت و دوربین a05s (۹ شهریور)

طراحی A05s سامسونگ

همانطور که خیلی از شما مخاطبان عزیز اطلاع دارید، سیاست همیشگی سامسونگ در ساخت بدنه گوشی‌های اقتصادی‌اش، رفتن به سراغ متریالی از جنس پلاستیک بوده است که این داستان در رابطه با گوشی A05s هم صدق می‌کند. نکته مهم در رابطه با دیزاین این مدل در بخش صفحه‌نمایش، یک طراحی لب به لب با کمترین حاشیه است که ظاهری زیبا و البته به شکل u را به پنل جلویی گوشی A05s بخشیده است.

تمام پلاستیکی بودن بدنه گوشی سامسونگ A05s چیزی از ارزش‌های آن کم‌نکرده، چراکه در هر صورت شما دارای یک گوشی خوش‌دست و البته زیبا با وزن ۱۹۴ گرم خواهید بود که با توجه به این وزن و همینطور ضخامت ۷.۷ میلی‌متری، حتی از دور و بدون در دست گرفتن آن هم می‌توان به خوش‌دست و باریک بودن آن پی برد. دکمه ولوم و دکمه پاور در قسمت سمت راست سامسونگ A05s قرار دارد. در این مدل، دکمه پاور نیز یک سنسور اسکن اثر انگشت است.

درست طبق انتظار، گوشی A۰۵ اس با توجه به کلاس قیمتی که در آن قرار گرفته، فاقد گواهی ip68 است و عملاً نمی‌توان آن را گوشی مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دانست که همین امر مراقبت از آن را با حساسیت بیشتری روبرو می‌کند.

نمایشگر سامسونگ A05s

گوشی A05s به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی PLS LCD مجهز شده که دارای رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسلی است. عمق رنگ‌ها در این صفحه نمایش فراتر از انتظار ظاهر شده که یک نقطه قوت برای این نمایشگر نه چندان محبوب به‌شمار می‌رود.

میزان روشنایی صفحه نمایش A05s سامسونگ در زیر نور آفتاب هم قابل قبول است، البته به این نکته توجه داشته باشید که از حالت HDR پشتیبانی نمی‌کند و به‌طور کلی در حد و اندازه قیمت گوشی A۰۵s باید از این صفحه نمایش، انتظار داشته باشید. گفتنی است نرخ‌نوسازی در A05s سامسونگ ۹۰ هرتز است و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه نیز ۸۲.۹ درصد است که این نشان از طراحی خوب و معقول این گوشی دارد.

باتری گوشی سامسونگ A05s

در مشخصات گوشی A05s یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به چشم می‌خورد که در دیگر گوشی‌های اقتصادی نیز به کار رفته است. باتری این مدل از نوع لیتیوم پلیمری بوده که مدت زمان شارژ شدن آن با شارژ سریع ۲۵ بیش از یک ساعت است. عملکرد باتری نسبتاً خوب بوده و در استفاده معمولی با شارژ کامل، حداقل یک روز نیازی به شارژ دوباره گوشی خود نخواهید داشت.

مشخصات گوشی a05s + قیمت و دوربین a05s (۹ شهریور)

دوربین گوشی A05s

دوربین اصلی این مدل دارای یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است که با دو لنز تشخیص عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی، مجموعه دوربین‌های کاملی را تشکیل داده‌اند. حال اگر بخواهیم در رابطه با دوربین اظهار نظر کنیم باید بگوییم که دوربین اصلی در شرایط نوری خوب، عکس‌های قابل‌قبولی را به شما تحویل می‌دهد که با توجه به کلاسی که این محصول در آن قرار دارد، نمی‌توان بیش از این هم از آن انتظار داشت.

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم تا حدود زیادی کار خود را خوب انجام می‌دهد. همچنین با دوربین اصلی می‌توانید ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ ضبط کنید و کیفیت نسبتاً مناسبی دارد.

ارزش خرید گوشی A05s

قطعاً هر شخصی در زمان خرید، علاوه بر هدف و نیازهایی که دارد، محدودیت‌هایی مانند هزینه‌ای که می‌خواهد صرف کند نیز خواهد داشت و به همین دلیل باید برای داشتن بهترین انتخاب، موارد متعددی را کنار هم بگذارید. حال ما این پازل را برای افرادی که محدودیت هزینه دارند، اما دوست هم ندارند یک گوشی بی‌کیفیت را در دست بگیرند، مرتب کرده‌ایم. سامسونگ A05s قیمت مناسب را در کنار ویژگی‌های رضایت بخش در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند یک گزینه ارزنده برای هر کاربری باشد.

قیمت گوشی A05s

۶۴-۴؛ (چین) قیمت از ۵,۸۵۰,۰۰۰ تومان

۶۴-۴؛ (ویتنام) قیمت از ۶,۷۴۷,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۴؛ (چین) قیمت از ۷,۲۷۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۴؛ (ویتنام) قیمت از ۷,۳۴۹,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ (چین) قیمت از ۷,۷۴۹,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ (ویتنام) قیمت از ۷,۹۹۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 785562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    7 0
    بنظرم گوشی خیلی عالی هست الان دوماهه دارم ازش استفاده میکنم حتما.که نباید.ایفون.صدتومنی.باشه همین a05s همه امکانات آیفون داره خیلی بصرفه خوبه...دست ازچشم وهم چشمی برداریم.اسراف نکنیم.سپاس که وقت گذاشتید...مخلص شما بهمن
    • US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
      4 2
      😂😂😂😂🤙🤙🤙🤙
  • ارش IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    4 1
    سپاسگزارم ازمقاله ای که گفته شد حدود چهار ماه ای می شود که این گوشی Aصفرپنج اس روخریدم واقعا عالی به نظرم هیچ عیبی رونمی توان گرفت کاملا راضی هستم ممنونم
  • بنیامین IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    5 1
    نظرم رو بعداز یک سال استفاده دارم میگم برای کارهای روز مره خوبه مثل زنگ زدن وپیام اما برای اجرای بازی های سنگین اصلا بدرد نمیخوره چون هنگ زیاد میکنه مدیریت RAMهم اصلا خوب نیست وزود حافظه پر میشه به نظرم اصلا نخریدش چون فقط همون دوسه ماه اول خوب براتون کارمیکنه وگرنه کیفیت آشغال آشغال
  • حسین عباسی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    5 3
    خیلی خوب است
  • علی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    3 2
    امیدوارم یک روز گوشی کاملآ ایرانی بیاد ما هم به خودمان ببالیم و نیازی به این گوشی ها نداشته باشیم
  • MaysamFarahani IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    مقالتون خیلی خوب وکامل واقعاًباخوندنش نظرهرخریداری که میخادیه گوشی خوب قیمت مناسب داشته باشه جلب میشه وبابت صحت مقالتون بایدبگم که کاملاًدرست ۴ماهی هست که گوشیa05sخریدم وکاملاًازش راضی هستم،همونی که ازیه گوشی خوب انتظارداشتم.باسپاس فراوان.