۵۰ پروژه بنیاد مسکن در استان قزوین افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت و در مراسمی با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ۵٠ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت هفته دولت و در مراسمی با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین عصر امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ ۵٠ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان قزوین افتتاح شد.

این ۵۰ پروژه عمرانی شامل ۱۳۶ هزار مترمربع آسفالت معابر، جدول کشی و سنگ فرش نیز به صورت نمادین در روستای الولک از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین افتتاح شد.

همچنین امروز آئین افتتاح ۶۷ هزار و پانصدمین واحد مسکونی روستایی احداث شده از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین در روستای الولک برگزار شد.

در حاشیه این مراسم ۷۷ هزارمین سند مالکیت واحد مسکونی روستایی در استان قزوین به اهالی روستای الولک اعطا شد.

افتتاح ایستگاه هواشناسی آبگرم

همچنین عصر امروز به مناسبت هفته دولت و در مراسمی با حضور وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج، یوسف شیخ‌الملوکی مدیرکل هواشناسی استان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر آبگرم، ایستگاه هوا شناسی تمام خودکار شهر آبگرم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این واحد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا و تکمیل شده است.

در ادامه افتتاح‌های هفته دولت در شهرستان آوج استخر ذخیره آب کشاورزی سعیدآباد بخش مرکزی افتتاح شد.

این استخر با گنجایش ۱۵۰ هزار متر مکعب آب می‌تواند ۲۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی منطقه را که بلا استفاده شده را مشروب سازد. این استخر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان احداث و تکمیل شده است که مبلغ ۵ میلیارد تومان از منابع دولتی و ۲ میلیارد تومان از محل خودیاری مردمی تأمین شده است.

همچنین در ادامه هم با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی آوج پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای سعیدآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه شامل زیرسازی و آسفالت معابر به متراژ ۳ هزار متر مربع، جدول‌گذاری معابر به متراژ ۷۰۰ متر مربع که برای اجرای آن‌ها اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

اما امروز بخشی از طرح‌های هفته دولت در شهرستان تاکستان افتتاح شد، عصر امروز در مراسمی با حضور سیدجمال‌الدین حسینی فرماندار این شهرستان پروژه سنگ‌فرش معابر روستا قلعه قره‌داش از توابع بخش مرکزی تاکستان افتتاح شد.

رشد ۴۰ درصدی اجرای طرح‌های عمرانی تاکستان

سیدجمال حسینی، فرماندار تاکستان در حاشیه این افتتاحیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۹۲ پروژه در شهرستان تاکستان افتتاح شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش اجرای پروژه‌ها را داشتیم.

وی در ادامه از زحمات دهیار و شورای روستای قلعه قره‌داش به دلیل خوش‌سلیقگی در اجرای پروژه که به مرکز روستا رونق بخشیده قدردانی کرد و افزود: برای اجرای پروژه سنگ‌فرش روستای مذکور که توسط دهیاری و بنیاد مسکن به مرحله اجرا درآمده، هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 785500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.